Crypto onvindbaar op LEDGER

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sof
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19-06-2023
Hallo

Ik heb een vraag/probleem. Ik schets even de situatie.

Ik kocht en verkocht al meermaals crypto via btc.direct. Ik zette de munten dan op de ledger nano S, in ledger live netjes het overzicht. Alles prima.

Een tijd de ledger niet aangekoppeld en coins niet bekeken. Wilde dat doen, maar foute pin. Herstelzin gebruikt zoals het hoort en wachtwoord opnieuw ingesteld. Alleen, nu geeft ledger saldo 0 aan. Heel zeker dat dit niet kan.
Tweede vreemd feit: de geschiedenis van ledger gaat maar tot december 2020, terwijl ik in zomer 2021 nog verkocht én kocht.

Ik heb via transactiegeschiedenis op btc de adressen naar waar de coins gestuurd zijn én ik heb de herstelzin.

Iemand een idee of dit opgelost kan worden?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-09 18:17
Als je alleen je BTC adres hebt en je herstelzin (12 of 24 woorden) kan je toch ook zonder ledger transacties doen?
Immers alle data staat op de blockchain

Edit: heb je bij herstel wellicht een compleet nieuwe BTC wallet gemaakt, ipv je oude gekoppeld?
Dan heb je nu 2 wallets. Eentje met inhoud en eentje (gekoppeld aan de Ledger) zonder inhoud.

[ Voor 38% gewijzigd door GarBaGe op 19-06-2023 16:15 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sof
Als ik adres zie en herstelzin, hoe kan ik dan toch verkopen? Domme vraag waarschijnlijk, maar dat zie ik even niet omdat ik het nooit zo deed.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:01

Coldcat

HODL

Je kunt op een ledger meerdere adressen gebruiken. Weet je zeker dat het juiste adres ingeladen wordt?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:00

knakworst

Get more sats!

Als je iedere keer een nieuw btc adres pakt, 'ziet' ledger live dat niet altijd goed. Controleer met xpub dat het adres wat de btc op staat bij deze herstelzin hoort.

https://support.ledger.co...Receiving-address-changed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sof
GEVONDEN!!
Bedankt
Pagina: 1