Ik heb onderstaande gaming PC (maar ik doe er ook m'n werk op) waarbij ik laatst de CPU heb vervangen van een AMD Ryzen 5 3600 naar een AMD Ryzen 7 5800X.
Ik ben echter niet tevreden met prestaties van de CPU-koeler. De limiet van 90 graden Celsius wordt met gemak gehaald onder een redelijke load.
De kast ligt verder niet vol. M.a.w. de airflow is prima. Het frontje van de behuizing heb ik er standaard af zodat verse lucht goed aangevoerd kan worden.
Uiteraard is het met dit weer ook moeilijker koelen, maar ik vraag me af: ligt dit in de lijn der verwachting? Zo niet, misschien moet ik de koelpasta beter aanbrengen.
/f/image/VZa7IHC4ceEZrFdYzs8jo9bq.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben echter niet tevreden met prestaties van de CPU-koeler. De limiet van 90 graden Celsius wordt met gemak gehaald onder een redelijke load.
De kast ligt verder niet vol. M.a.w. de airflow is prima. Het frontje van de behuizing heb ik er standaard af zodat verse lucht goed aangevoerd kan worden.
Uiteraard is het met dit weer ook moeilijker koelen, maar ik vraag me af: ligt dit in de lijn der verwachting? Zo niet, misschien moet ik de koelpasta beter aanbrengen.
/f/image/VZa7IHC4ceEZrFdYzs8jo9bq.png?f=fotoalbum_large)
# | Category | Product |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Wit |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GL83A-B Zwart |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 |
2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB |
Bekijk collectie Importeer producten |
[ Voor 7% gewijzigd door netiul op 20-06-2023 00:08 ]