Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral encoden van video's naar 720p/1080p en 4K met Staxrip en het beschikbaar stellen van mijn Plex lib, die op mijn Syno NAS staat (draait niet 24/7), aan vrienden en familie. Plex zelf wil ik via de server op W11 Pro gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De schatting is rond de 800eu? Ik weet alleen niet goed of dit realistisch is..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ik wil via RDP deze machine overnemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wat advies nodig wat betreft storage, wat zou ik het best kunnen kiezen qua interface (SAS, SATA, NVMe) en grootte, en de PSU. 250w zou net aan moeten kunnen maar als iemand nog suggesties heeft voor iets beters hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag klein, zuinig, stil en zo goedkoop mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit topic is in de eerste plaats bedoeld om erachter te komen of een bepaald onderdeel kan worden vervangen door een ander om de prestaties te verbeteren of geld te besparen.
Vooral encoden van video's naar 720p/1080p en 4K met Staxrip en het beschikbaar stellen van mijn Plex lib, die op mijn Syno NAS staat (draait niet 24/7), aan vrienden en familie. Plex zelf wil ik via de server op W11 Pro gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De schatting is rond de 800eu? Ik weet alleen niet goed of dit realistisch is..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ik wil via RDP deze machine overnemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-13900 Boxed | € 519,- | € 519,- |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H610I-PLUS D4-CSM | € 118,70 | € 118,70 |
| 1 | Behuizingen | Inter-Tech IPC SC-4004 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Ventilators | Noctua NF-P12 redux-1300 PWM, 120mm | € 13,86 | € 13,86 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR32N22D8/16 (retail) | € 36,89 | € 36,89 |
| 1 | Voedingen | FSP FlexGURU 250W | € 67,06 | € 67,06 |
| Totaal | € 844,41 | |||
Ik heb wat advies nodig wat betreft storage, wat zou ik het best kunnen kiezen qua interface (SAS, SATA, NVMe) en grootte, en de PSU. 250w zou net aan moeten kunnen maar als iemand nog suggesties heeft voor iets beters hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag klein, zuinig, stil en zo goedkoop mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit topic is in de eerste plaats bedoeld om erachter te komen of een bepaald onderdeel kan worden vervangen door een ander om de prestaties te verbeteren of geld te besparen.
[ Voor 8% gewijzigd door YaYo86 op 19-06-2023 12:55 ]
/f/image/dW7noWpWuDk45oLGxJsLzYLz.png?f=fotoalbum_large)