Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone voor de tiener. Huidige toestel is een Moto met Android, geen idee welk model, maar is gevallen met als gevolg een kapotte scherm.
Via mijn iPhone kan ik door middel van Family Link zijn toestel beheren, zo kan ik:
- schermtijd instellen
- goedkeuren om apps te installeren
- limiet per app
Is dit alleen mogelijk bij een Android toestel of kan dit bij een iPhone ook? Ik wil de beperkingen vanuit mijn eigen toestel kunnen beheren. Als dit op een iPhone niet kan dan wordt het weer een Android toestel, vraag is alleen welke?
Alle budget toestellen lijken enorm groot te zijn (6" en groter). Budget is max 400 euro.
Via Tweakers Pricewatch kom ik o.a. de volgende toestellen tegen:
uitvoering: Samsung Galaxy A54 5G, 128GB opslag Zwart
uitvoering: Samsung Galaxy A34 5G, 128GB opslag, Zwart
uitvoering: Google Pixel 6a Zwart
De Google Pixel is het meest compacte, maar de Samsung A54 is weer een jaar nieuwer.
Welke toestel raden jullie aan?
Via mijn iPhone kan ik door middel van Family Link zijn toestel beheren, zo kan ik:
- schermtijd instellen
- goedkeuren om apps te installeren
- limiet per app
Is dit alleen mogelijk bij een Android toestel of kan dit bij een iPhone ook? Ik wil de beperkingen vanuit mijn eigen toestel kunnen beheren. Als dit op een iPhone niet kan dan wordt het weer een Android toestel, vraag is alleen welke?
Alle budget toestellen lijken enorm groot te zijn (6" en groter). Budget is max 400 euro.
Via Tweakers Pricewatch kom ik o.a. de volgende toestellen tegen:
uitvoering: Samsung Galaxy A54 5G, 128GB opslag Zwart
uitvoering: Samsung Galaxy A34 5G, 128GB opslag, Zwart
uitvoering: Google Pixel 6a Zwart
De Google Pixel is het meest compacte, maar de Samsung A54 is weer een jaar nieuwer.
Welke toestel raden jullie aan?
EU DNS: 86.54.11.100