Rolgordijn voor Velux SK06 dakraam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 18:53
Wij hebben op zolder een Velux GGL SK06 dakraam. Nu zit ik wat te zoeken naar een rolgordijn voor dit dakraam. Echter kom ik er nog niet helemaal uit.

- Velux rolgordijnen lijken goed, maar zijn bijna niet makkelijk te krijgen, tenzij online besteld, prijs is ook wat hoger. Bij bijv. Hornbach levertijd van 1-3 weken.
- Gordijnen van Karwei en Hornbach hebben weer wisselende reviews
- Ervaringen van bijv. raamdecoratie.com of Veneta staan niet bij de producten.

Vrijdag a.s. moet er iemand op zolder slapen, maar dit is geen permanente slaapkamer. Ik zoek iets wat relatief goed is, niet te duur en makkelijk verkrijgbaar. Iemand de gouden tip voor mij?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:01
Mijn ervaring is dat bouwmarkten vaak wel wat Velux producten hebben staan maar niet (altijd) in de online voorraad staan. Met een beetje mazzel staat er een DKL S06 voor je, bij de Karwei hebben ze ‘m hier in de buurt wel bijvoorbeeld.

Op Bol.com zie ik er ook een aantal staan die vandaag voor 13:00 besteld, morgen in huis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Is de S06 dezelfde maat als de SK06? Wellicht dat dat een en ander vertekent. Ik zie bij de Hornbach Enschede bijv. wel 2 stuks van een willekeurige S06 op voorraad. Als dat zo is, dan moet ik daar eens op zoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:15
Gewoon rolgordijnen of combi plisserolgordijn nemen van Velux.

Kwaliteit is gewoon goed in mijn ervaring met 5 stuks (in principe, heb een opmerking over de grootste maat).

Levertijd van 2 weken is overzienbaar (dan heb je hem helemaal op spec qua maat en kleur). Dan kun je ook nog een doek ervoor spannen als het moet.

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 19-06-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Net gebeld met Velux, het moet wel echt een SK06 zijn, de S06 gaat niet passen. Die SK06 gordijnen zie ik dus vrijwel nergens bij een bouwmarkt op voorraad. Velux zelf verzend vanuit het buitenland en dat duurt gemiddeld 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 11:51
Wij hebben nieuwe Velux dakramen laten plaatsen met verduisterende rolgordijnen van Veneta. allemaal precies op maat en makkelijk te monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:15
BasE! schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:07:
Wij hebben nieuwe Velux dakramen laten plaatsen met verduisterende rolgordijnen van Veneta. allemaal precies op maat en makkelijk te monteren.
Als leverttijd van Velux een issue is, dan is dat van Veneta al helemaal het geval. Alsof het zelf hier naartoe moet komen roeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:31
Hier prima ervaring met de Veneta oplossing maar levertijd wat lang. Weekendje een vuilniszak voor plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De Hema heeft ook rolgordijnen voor Velux.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarZ_E
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 09:32
Ik heb destijds op www.dakraampje.nl besteld, deze verzend rechtstreeks vanuit Velux Duitsland. Duurde met DPD 3 werkdagen, maar de kwaliteit van Velux zelf is wel superieur. Zeker de DFD-combi (https://www.dakraampje.nl/dfd-verduisterend-velux-rolgordijn) serie die wij wilde hebben... uiteindelijk doe je er jaren, zo niet tientallen jaren mee...

[ Voor 5% gewijzigd door MarZ_E op 19-06-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackhawk95
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-05 00:35
Ik heb toevallig vorige week ook een rolgordijn bij dakraampje.nl besteld voor een ggl 606.
Ze leveren snel 12-6 besteld en 15-6 geleverd.
In dit geval zal het qua tijd net lukken denk ik aangezien er vrijdag iemand moet slapen.

[ Voor 3% gewijzigd door Blackhawk95 op 20-06-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:03
Wij hebben ze laatst bij Hornbach besteld, universeel model (qua lengte, breedte is vast) en deze hoef je dus maar enkel in te korten, te monteren en klaar. Ben enorm tevreden over het product voor dit bedrag.

https://www.hornbach.nl/p...iend-mk04-zwart/10275999/

Groetjes van G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
Uiteindelijk bij installand uit gekomen. Hadden een paar kleuren in assortiment met indicatie op voorraad en volgende dag in huis. Geen mail gehad dat het verzonden was, maar vanmorgenvroeg stond er ineens een bezorgbus van hun voor de deur met het rolgordijn. Prijs was met 120 euro ook nog gunstig tov andere online aanbieders of velux zelf.

Pagina: 1