Hallo allemaal,
Ik kan even duidelijk advies en/of hulp gebruiken.
Ik was gisteren bezig met het overplaatsen van een aantal vakantiefoto's van mijn telefoon naar mijn pc. Tijdens het overplaatsen ging er iets goed mis en werd alleen de map overgezet terwijl de foto's verdwenen. Ik heb gekeken voor backups en die niet gevonden. Ik heb een programma EasyUs Data Recovery geprobeerd, maar het enige wat dat bleek te doen was mijn tijd verspillen
(Dat of ik gebruikte het verkeerd). Ik heb ook op mijn telefoon in de prullenbak gecheckt, mijn backup in OneDrive, maar het bleek dat ik deze bestanden blijkbaar niet had aangevinkt voor backup. Is er iets wat ik kan doen om mijn foto's terug te krijgen, of ben ik ze echt permanent kwijt?
Eva
Ik kan even duidelijk advies en/of hulp gebruiken.
Ik was gisteren bezig met het overplaatsen van een aantal vakantiefoto's van mijn telefoon naar mijn pc. Tijdens het overplaatsen ging er iets goed mis en werd alleen de map overgezet terwijl de foto's verdwenen. Ik heb gekeken voor backups en die niet gevonden. Ik heb een programma EasyUs Data Recovery geprobeerd, maar het enige wat dat bleek te doen was mijn tijd verspillen
Eva