Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellinda
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-09 23:14
Allereest mijn verontschuldigingen,ben een groentje wat degelijke ip cams betreft

Ik zoek een?
ip cam binnen+buiten onzichtbare ir voor nacht surveillance.
Met dualband/lan compatibel en 5ghz support+ mogelijkheid zowel cloud alsNAS opslag.
Ev WAN compatibel
De woox leek me interessant owv zonnepaneel functie

Wat is je budget?
liefst onder 100, eventueel max 130

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]nachtsurveillance
Onzichtbare ir
Ongeveer 360 graden kantelbaar roteerbaar
Meerdere cams later aansluite en apart bedienen gsm/cloud en Synology surveillance compatibel[
Dualband en zowel 2.4 als 5 ghz wifi 5 of ev ook nieuwe wifi 6ax compatibel
Goede zoom en ver bereik breedte/diepte
WAN compatibel
Gratis of goedkope cloudopslag
Eventueel software updates langer dan 2j
Binnen als buiten/i]

Wat heb je zelf al gevonden?
tp link tapo series maar veel exploits?!
Foscam
Een ubiquity instap (zoomproblemen?)
Woox series met zonnepanelen
Fuegobird al lijken me er veel reviews v die series ivm onscherp in donker en zoom /wifi problemen en wifi verlies?
Imou series
Gigaset outdoor maar is weer betalende formules
Kruidvat ip cam indoor (hebben niks voor buiten)

Mijn oude binnencamera oretti x2 gehackt dus niks meer met ipc360 Chinese brol...

Welke vragen heb je hier nog over?
wat doen jullie om inbrekersbuiten te houden zonder smart verlichting/glasbreukdetectie (iets anders dan ip cam mag niet in ouderlijkhuis komen door die generatie hun mening(70 en 80er.......)

[ Voor 3% gewijzigd door mellinda op 19-06-2023 02:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:05

FeaR

In GoT we trust

Apparatuur als genoemd valt onder Fotografie, video en design, BGK > FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Onzichtbare IR bestaat niet Infra rood licht is voor iedere camera met de juiste gevoeligheid zichtbaar.(anders zou het nutteloos zijn). Bedenk verder dat een gemiddelde inbreker camera's negeert. Ze hebben een zwarte hoodie op en zijn slecht te herkennen. Kijk liever eerst naar goed hang en sluitwerk ramen etc. Uiteindelijk wil je dat het bij jouw moeilijker is om binnen te komen dan bij de buren. Naar mijn mening is een camera goed voor de geruststelling en bij vandalisme.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellinda
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-09 23:14
Probleem is ze moeten beeldmateriaal of een heterdaad hebben om hem te kunnen arresteren. Ook voor m'n veiligheidsgevoel zou het geruststellend zijn en effectief die mannen zijn zwart gekleed maar enige kans om extra surveillance te hebben sla ik niet af
Daarmee de vraag tot aankoopadvies om ook een ip cam te hebben die niet makkelijk geëxploiteerd wordt...

Zonder dat loopt ie terug los en probeert ie weer.
Ook vannacht is dat stuk crapuul terug komen kijken...

We hebben zn zaklamp zien schijnen toen hij aan de poorten aant prutsen was...

Ivm onzichtbaar infrarood voor bloot oog ik was al aant twijfelen of dat effectief los v wildcams bestond.

Aan de moderators kunnen jullie dit topic in juiste forum plaatsen of moet ik een nieuw aanmaken?