Help Philips lamp flikkert wat zou de oplossing zijn ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximiliaan0
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-10 16:24
Mijn philips lirio lamp flikkert. Lamp ooit besteld echter nu pas getest helaas, dus geen garantie meer. Wat zou het kunnen zijn, wellicht de trafo's wisselen ? Zitten er 2 in, zie foto, zelf weet ik niet welke ik als vervanger zou kunnen kopen, misschien iemand tips/links ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJcQu_2Y8Li8s6fulOZHr8-pWzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AbWrOocqoXLHuxd7yeTzW2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8khfLv7PSN_r3muYnM_Wiu5M4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FLcnF2YKxcVqXUUAqllEHfO9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Maximiliaan0 op 18-06-2023 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comma
  • Registratie: Mei 2023
  • Niet online
Probeer je deze niet dimbare lamp soms te dimmen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximiliaan0
Comma schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:03:
Probeer je deze niet dimbare lamp soms te dimmen?
Nee ik heb puur de stekker erop aangesloten en in het stopcontact gedaan. Meerdere malen opnieuw aangesloten en andere snoeren gebruikt, lamp doet heel de tijd hetzelfde helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comma
  • Registratie: Mei 2023
  • Niet online
Daar heb ik helaas geen ervaring mee, bij mij was het de dimmer ertussen die de stroom in pulsen begrensde, Succes met het vinden van de oplossing, ben nu ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximiliaan0
Comma schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:09:
Daar heb ik helaas geen ervaring mee, bij mij was het de dimmer ertussen die de stroom in pulsen begrensde, Succes met het vinden van de oplossing, ben nu ook wel benieuwd.
Helaas, toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximiliaan0
iemand ?
Pagina: 1