Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-09 23:00
Ondanks vele review, blogs en speurtochten over het internet wil ik toch graag een beroep doen op mijn mede tweakers (die hier weet van hebben)

Zo heb ik gekeken naar:https://tweakers.net/revi...telefoons-op-een-rij.html .dit heeft me nog niet het gevoel gegeven (mede door tegenstrijdige recensies) van een goede optie.

Momenteel ben ik op zoek naar een goede prijs/kwaliteit koptelefoon. zelf wil ik rond de €140 besteden. Maar mocht er nu van €400 voor €300 eentje ergens in aanbieding zijn bewijze van hou ik me aanbevolen...

Graag zie ik het volgende terug:
-opklapbaar/compact
-noise cancelling
-draadloos (geen pré)
-minimaal 8u luisteren zonder opladen
-gebruik voor werk(en met noisecancelling) en entertainment. Zelf luister ik veel muziek.

Iemand ergens een mooie aanbieding gezien? Rond deze koers? Of tip om korting te krijgen bij een bepaalde webshop/winkel etc. Alle tips zijn welkom.

Groet,
Milan

[ Voor 8% gewijzigd door milanboot op 18-06-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Wat is dat nou weer voor range? Je zou een WH1000-mx5 van 300 euro dus niet kopen, tenzij die eerst €400 gekost heeft? En daarom voor een 140 euro koptelefoon kiezen?

Kan hier iig vrij weinig mee. Ga naar een winkel en luister zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-09 23:00
@mcDavid dat hoor je mij niet zeggen...

Enkel vraag ik of er iemand bekend is met een mooie actie zodat ik dat mee kan nemen in mijn overweging voor welke ik zal gaan.

Natuurlijk gaat kwaliteit boven prijs. Maar als er een actie blijkt te zijn voor een stuk 'betere' van €150 meer nu voor €75. Neem ik dit zeker mee in mijn overweging, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:33
Er mist nog een hoop info en eigen inzet.

Wat is het doel van de koptelefoon.
Muziek
Vlogs
Films
Etc

Moet hij draadloos zijn of juist niet.
Zoja draadloos hoelang batterij duur.

Daarnaast welke heb je zelf al gevonden? ( behalve een link dump met reviews/test )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Als kwaliteit boven prijs gaat, moet je geen noisecancelling nemen. Want in het geval dat je de noicecancelling nodig hebt, elke dag in de trein of iets dergelijks dan heb je niets aan de beste sound omdat je dat toch niet hoort met het achtergrondgeluid van de trein.

Mocht je thuis naar je systeem willen luisteren, dan wil je liever een hoofdtelefoon die lekker luchtig is en niet te warm wordt, zonder die noicecancelling.

Ik had er om die reden altijd 2:

1 goede voor thuis die ademde en zeer goed geluid gaf, maar in luiddruchtige omgevingen ongeschikt was.
1 voor onderweg die wel die noicecancelling had, maar qua sound minder was dan de eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nou ja, om een voorzetje te geven, ik ben fan van deze koptelefoon: uitvoering: JBL Live 660NC (Zwart) Heerlijk apparaat, voldoende luistertijd, goede noise cancelling (mijn vrouw vindt van niet...) Volgens de reviews te strak maar met mijn dikke kop vind ik het juist prettig dat de koptelefoon niet zomaar afvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies doen we in BGK; je topic is bij deze daarheen verplaatst. Imho is je topic op dit moment nog wat richtingloos. Aankoopadvies, tips qua aanbiedingen, onderhandelingstips. Stuur het zelf nog wat meer.
Pagina: 1