adframe / banneren opgehouden?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 08:26
Draai al een tijd adframe (later banneren). Heb er destijds nog 50 pieken mee binnengehaald.

Nu heb ik echter al weken niets gezien. Er zijn nooit adverties. Zijn ze gestopt ofzo? heb ze al gemaild maar geen reactie.....

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Het gaat slecht.......

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• jaspov
Heb je dat ergens vandaan?

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
als je het economische nieuws volgde had je vast wel door dat de hele internet sector beroerd draait en dat de advertisers het eerste eruit liggen omdat ze geen nieuwe reclame's krijgen om op het web te plaatsen. Dus tje die zullen inmiddels wel over de kop zijn.

• jaspov
Ik ben niet helemaal simpel. Beetje gissen schiet echter niet op. Had gehoopt dat iemand wellicht iets kon bevestigen, kan die software er weer af.

Je kan je op de site nog steeds aanmelden en verder is er vanaf die kant ook geen nieuws.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 03 september 2001 09:13 schreef Jaspov het volgende:
Ik ben niet helemaal simpel. Beetje gissen schiet echter niet op. Had gehoopt dat iemand wellicht iets kon bevestigen, kan die software er weer af.

Je kan je op de site nog steeds aanmelden en verder is er vanaf die kant ook geen nieuws.
mom op zeg, laatste nieuws op die site is van mei, dan moet je toch eens gaan nadenken

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Stuurd die gasten eens een mailtje, dan merk je vanzelf of er een reactie opkomt !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 03 september 2001 10:48 schreef ZeRoC00L het volgende:
Stuurd die gasten eens een mailtje, dan merk je vanzelf of er een reactie opkomt !
er komt wel een reactie, maar niks zinnigs

• ZeRoC00L
  • Niet online
Mijn saldo klopt trouwens ook niet, ruim 30 gulden is er ineens verdwenen. Ik heb ze al gemaild, als ik reactie krijg zal ik het hier zetten. Ben erg benieuwd, maar ben bang dat het er slecht uitziet... :(

Volg je bankbiljetten

• ZeRoC00L
  • Niet online
Ik heb ze afgelopen week gemaild, maar nog steeds geen reactie, dat ziet er denk ik slecht uit :( Weg 35,-

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ik ben er jaar geleden keer maandje aan begonnen maar merkte toen wel dat het hopeloos was, dus ben er maar mee gestopt :+
er zijn nog maar amper bedrijven die wel uitbetalen of nog goed werken volgens mij :)

Verwijderd

Thats life

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
voor software en al die andere shit voor je gsm moet je effe op http://www.salesplaza.nl kijken

iRacing Profiel

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 11:56 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik heb ze afgelopen week gemaild, maar nog steeds geen reactie, dat ziet er denk ik slecht uit :( Weg 35,-
Eindelijk na 2 weken antwoord.... Het lijkt er dus op dat ze nog bestaan.... alleen voor hoe lang ??/

Volg je bankbiljetten

• NightBird
  • Laatst online: 07-08 21:18

NightBird

DPC-Crew Coding
Pff .. eerste 2 maanden schoot het nog op, maar daarna deed ik een maand over een gulden .. nou, toen heb ik het maar weggepleurd .. jammer dan dat ik nog >40 piek heb staan.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
moet je nu op banneren.nl kijken :)
betere shit eindelijk pleite.... >:)
wel 40 piekjes weg :(

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• ZeRoC00L
  • Niet online