Epic Games account: wachtwoord én emailadres worden niet her

Pagina: 1
Acties:
  • 1.723 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-05 20:15
Mijn vraag
Help! Inloggen in het Epic Games account is ineens niet meer mogelijk. Eerst leek het om het wachtwoord te gaan, dus geprobeerd om reset te doen. Uiteindelijk geeft EG dan aan dat het account niet te vinden is. RAAR!! Lijkt het betreffende emailadres niet te kennen.
Is het account dan gehackt?
Epic Games support contacten lukt vervolgens ook niet, omdat inloggen niet lukt.
Herkenbaar? En welke acties ondernemen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:49
Weet je zeker dat het die mail adres is? geen typo gemaakt met registreren? of ander mail adres. check je mail en kijk naar bevestiging mails.

als een account verwijdert is dan heb je nog min 30 dagen om deze weer actief te maken,
als je account gebanned is krijg je daar een melding van.

dus als je account niet bekend is zal ik toch even checken welke mail adress je gebruikt hebt,
kan zijn dat je providser in tussen een andere mail adres gebruikt door overnames van je internet provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houdali
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-11-2023
Mijn email adres is gedeactiveerd een nu kan ik niet lmeer inloggen op mijn epic games account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Houdali schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:31:
Mijn email adres is gedeactiveerd een nu kan ik niet lmeer inloggen op mijn epic games account
Serieus heel vervelend, maar ik stel voor dat je eerst contact opneemt met Epic, en daarna eventueel een nieuw topic aanmaakt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.