Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik ben momenteel een nieuwe pc aan het samenstellen maar heb hier ook nog een oude Cooler Master CM 690 II advanced case staan.
Ik vroeg me af of het de moeite is om deze te hergebruiken of is hij zo verouderd dat ik beter voor een corsair 4000D of dergelijke ga? Een van 5.25" bay meshes ontbreekt ook dus hier zou ik zowiezo iets voor moeten kopen om het gat te dichten.

Benieuwd naar jullie mening.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Je kast is 16 jaar oud. Dat is aardig oud, maar als jij graag €90 wilt besparen op een nieuwe kast, probeer het uit. Bevalt het toch niet, kan je altijd nog een nieuwe kast kopen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 20:39
Op die leeftijd gaat de kwaliteit van kunststof een rol spelen (zit niet veel kunstof aan zo te zien). Ga je front USB3 aansluitingen missen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdmus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-12-2023
Kleine correctie: Het gaan om de 690 II advanced dus een 13-tal jaar oud, maar dat terzijde.

Ik was aan het denken om dat 5.25" bay "gat" op te vullen met een usb hub, dan mis ik de nieuwste USB-poorten niet.
Verder is die wel goed in orde (inderdaad vooral metaal) dus misschien wel het proberen waard om hem gewoon te hergebruiken.