het is echt een vet handig proggie om internet binnen je netwerk te krijgen, ff op je server installen en bij je client het ip en proxy ff invullen en internetten maar, moet je op je server wel een ip adres vast instellen en niet automatisch verkrijgen hebben aanstaan.
Misschien handig als je www.analogx.com er even bij vermeldOp maandag 03 september 2001 08:03 schreef Tranze het volgende:
het is echt een vet handig proggie om internet binnen je netwerk te krijgen, ff op je server installen en bij je client het ip en proxy ff invullen en internetten maar, moet je op je server wel een ip adres vast instellen en niet automatisch verkrijgen hebben aanstaan.
Op zich een hardstikke leuk en handig progje... Maar niet als je een andere poort dan de standaard poortjes wilt delen... Bovendien staat de proxy access aan allebei de kanten open... Wat veel IRC servers niet leuk vinden... Het prog bevat verder ook geen beveilingsopties...
Maar als je ff snel en simpel je verbinding wilt delen is dit dus echt wel een aanrader...
Maar als je ff snel en simpel je verbinding wilt delen is dit dus echt wel een aanrader...
Verwijderd
Je kan in het vakje rechtsonder het ip-adres van de adapter instellen waarop proxy-requests mogen geaccepteerd worden.Bovendien staat de proxy access aan allebei de kanten open...
Het is klein, simpel en het werkt, maar meestal is het niet geavanceerd genoeg.
heb m hier ook gehad, is wel aardig, maar soms ook hele vage problemen 
maar, nu all aboard, en die is zeker wel heeeeel fijn imo
niet snel, maar mijn compu is server, dus ik heb volle snelheid, de andere compus niet
en dat vind ik nix erg eigelijk
maar, nu all aboard, en die is zeker wel heeeeel fijn imo
niet snel, maar mijn compu is server, dus ik heb volle snelheid, de andere compus niet
en dat vind ik nix erg eigelijk
Verwijderd
(i have UTFSOp dinsdag 04 september 2001 00:27 schreef grand.lord.of.chaos het volgende:
[..]
Je kan in het vakje rechtsonder het ip-adres van de adapter instellen waarop proxy-requests mogen geaccepteerd worden.
Het is klein, simpel en het werkt, maar meestal is het niet geavanceerd genoeg.
uhm... ik kan die instelling niet vinden
ik kan nl. IRC niet meer op
en ik wil heel graag heeeeel snel weer irc op...dus als iemand een ander proggie weet anders of de oplossing @ analog X ?
thnx alvast!
DJ-Jumbo
Verwijderd
Is wel een leuk programma om te internetten. Maar voor audiogalaxy heb je er niets aan, doet het dan niet meer.
Had eerst ook analog x proxy. En op de website van tmf kon je ook niet meer chatten. Ik heb nu Winroute pro en dat werkt een stuk beter en alles doet het
Had eerst ook analog x proxy. En op de website van tmf kon je ook niet meer chatten. Ik heb nu Winroute pro en dat werkt een stuk beter en alles doet het
Veel irc servers haten dit. Omdat je poort 1080 (proxy) dan hebt openstaan voor iedereen. Iedereen kan dus via jou pc op irc gaan (ook andere dingen) en daar vanalles uitsteken onder jouw ip-adres
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Niet alleen staat er een poort open, maar ik heb na een paar maanden gemerkt dat Analog X Proxy ineens mailings ging versturen. 
Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik een virus binnen Proxy heb zitten, dus ik verdenk het programma ervan om info te verzamelen en verzenden!
Ook op het locale netwerk gamen gaf problemen.
Dus Analog X Proxy als freeware is volgens mij gewoon gratis Spyware.
Eraf gooien die hap, en dan een goeie ICS installeren.
Ik denk dat ik WinGate eens ga proberen.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik een virus binnen Proxy heb zitten, dus ik verdenk het programma ervan om info te verzamelen en verzenden!
Ook op het locale netwerk gamen gaf problemen.
Dus Analog X Proxy als freeware is volgens mij gewoon gratis Spyware.
Eraf gooien die hap, en dan een goeie ICS installeren.
Ik denk dat ik WinGate eens ga proberen.
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Ik heb 'm er nu een dagje op, maar hij faalt nu gewoon, Opera geeft foutmeldingen:
Ik zit achter de hostcomputer.
En dat terwijl ik gewoon naar www.tweakers.net surfen wil...Unable to contact site 192.168.0.31
Press 'Refresh' on your browser to try again.
Ik zit achter de hostcomputer.
Verwijderd
ik had dat programmatje ook en toen werd die proxyserver gehackt daar kwam ik achter toen planet me een mail stuurde dat het probleem(de computer deed gekke dngen zoals mails sturen) in de proxy server zat. i khet het er gelijk afgegooit rot programma bah
Pagina: 1