Werkt GTA 5 goed op een Lenovo ThinkPad T470s?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules.w
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18-06-2023
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort een Lenovo ThinkPad T470s kopen. De laptop heeft 8 GB RAM, een Intel Core i5-6300U 2,4GH processor, 256 GB opslag en heeft Windows 10 als besturingssysteem.
Nou is mijn vraag kan GTA 5 hier goed op werken?
Ik heb een beetje op het internet zitten kijken en ik kon daar niet echt een duidelijk antwoord vinden. De ene zegt dat gta niet werkt met een i5-6300U, en de andere zegt weer van wel. Ik wil natuurlijk wel dat ik soepel gta erop kan spelen
Als GTA niet werkt op deze laptop wat voor laptop raden jullie dan aan? Ik zit wel in een krap budget van max €350 (ik kan de Lenovo voor €150 krijgen)

[ Voor 4% gewijzigd door Jules.w op 18-06-2023 12:09 ]

Beste antwoord (via Jules.w op 18-06-2023 13:53)

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Er is een verschil met het spelen van GTA 5 op i5-6300u met daarnaast een dedicated grafische kaart en het spelen van GTA 5 op een i5-6300u met de ingebouwde grafische unit. Je moet dan eigenlijk gaan kijken of je gta kan spelen op de Intel HD520 en als ik dat zo zie dan raad ik het je af.

Als je al genoeg schijfruimte over hebt om het spel te installeren (zie minimum specs van spel) dan zal je het best kunnen starten, maar grafisch blijft er niets van over en zeer waarschijnlijk draait het dan nog niet soepel.

Filmpjes hiervan vind je op YouTube met de Intel hd520

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
Nee, op de gpu in de processor gaat gta niet soepel draaien.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Er is een verschil met het spelen van GTA 5 op i5-6300u met daarnaast een dedicated grafische kaart en het spelen van GTA 5 op een i5-6300u met de ingebouwde grafische unit. Je moet dan eigenlijk gaan kijken of je gta kan spelen op de Intel HD520 en als ik dat zo zie dan raad ik het je af.

Als je al genoeg schijfruimte over hebt om het spel te installeren (zie minimum specs van spel) dan zal je het best kunnen starten, maar grafisch blijft er niets van over en zeer waarschijnlijk draait het dan nog niet soepel.

Filmpjes hiervan vind je op YouTube met de Intel hd520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules.w
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18-06-2023
@E - Jay Bedankt voor je reactie, wat voor laptop raad jij aan? Of valt er gewoon niks te vinden in mijn prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor 350€ heb je ook een Xbox Serie S.
Het is uiteraard geen laptop maar je kan er een stuk beter mee gamen.

Ook heb je voor dat geld wel een 2e hands game pc waarmee je GTA V wel mee kan draaien.

Deze bijv: v&a aangeboden: Budget I7 GAME PC GTX 1060 6GB