Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickNL27
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18-06-2023
Hallo,

Ik heb momenteel een iPhone 12 mini (64GB). Deze begint wat 'op' te raken en ivm abonnement kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken.
Ik ben aan het twijfelen tussen de iPhone 13 en 14. De 14 zou voor mij 7 euro duurder zijn per maand.

Ik vraag me af: Wat is er beter aan de 14 dan aan de 13 en wat zijn de significante verschillen?

Alvast bedankt! ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 00:40
Wat heb je zelf al gevonden? Een iPhone 13 vs 14 vergelijking is namelijk zo gedaan. Tal van sites die dat faciliteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickNL27
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18-06-2023
De_Bastaard schreef op zondag 18 juni 2023 @ 11:52:
Wat heb je zelf al gevonden? Een iPhone 13 vs 14 vergelijking is namelijk zo gedaan. Tal van sites die dat faciliteren.
Klopt, daar heb ik zelf ook wel naar gezocht. Maar dat zijn heel veel lettertjes en cijfertjes, maar ik wil liever weten wat er écht anders is ipv weten welke chip waar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
RickNL27 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 12:00:
[...]

Klopt, daar heb ik zelf ook wel naar gezocht. Maar dat zijn heel veel lettertjes en cijfertjes, maar ik wil liever weten wat er écht anders is ipv weten welke chip waar in zit.
Als er alleen maar over details wordt gesproken weet je wel dat er niet veel grote wijzigingen zijn. De iPhone 14 heeft 2GB meer geheugen. Dat is vooral goed als je lang met de telefoon wilt doen (meer dan de 2-3 jaar vanaf de 12 mini). En de camera's zijn wat beter, vangen meer licht zodat foto's bij slecht licht sneller genomen kunnen worden en de selfie cam heeft autofocus als je dat belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@RickNL27 toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. In de honderden (geschreven en video) reviews , o.a. hier op Tweakers zelf, wordt uitgebreid verteld wat de vernieuwingen zijn, niet alleen in cijfers en letters. Daarnaast, als je aankoopadvies wilt is het handig om ook te vermelden wat je budget is, wat je vereisten/wensen zijn, en waarom je twijfelt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Omdat dit alles ontbreekt gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, bij voorkeur in het juiste subforum nl. Koopadvies en leveringen smartphones en tablets. Vermeld dan duidelijk wat je budget is, wat je eisen/wensen zijn, tussen welke modellen je twijfelt en waarom.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.