Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanztouch
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20-04 09:24
Hoi,
Op mijn A34 Samsung kan ik door een vinger op een foto en dan op een persoon cq voorwerp te houden makkelijk een uitsnede maken, dit wordt ook wel een "tube" genoemd. Waar kan ik hiervoor de instellingen vinden ? Zou dit ook graag bij mijn echtgenote op de A52+ willen inschakelen.

Beide toestellen Android 13
Deze optie zit in de standaard Galerij maar kan niet vinden waar dit in of uit te zetten is.

Wie heeft er tips of de oplossing.
Hier voorbeeld foto's
Dit is de volledige foto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZAnUIfU4imEC11OmweND7zk0h0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3cPkBlvdkafPBbF3QM0CY38w.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is dan de uitsnede
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2rlOcJ0CCn6Uf-Dz0gz16zeBPE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bSe9oUi7jMxRuHHaCtJqpCrT.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Hanztouch op 18-06-2023 11:43)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Samsung Image Clipper is onderdeel van Samsung OneUI 5.1. Deze update zou inmiddels beschikbaar moeten zijn op de Samsung A52-toestellen. Je zou kunnen kijken of je vrouw haar toestel de meest recente versie van OneUI / Gallery draait.

Voor meer informatie, zie deze link: klik.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Samsung Image Clipper is onderdeel van Samsung OneUI 5.1. Deze update zou inmiddels beschikbaar moeten zijn op de Samsung A52-toestellen. Je zou kunnen kijken of je vrouw haar toestel de meest recente versie van OneUI / Gallery draait.

Voor meer informatie, zie deze link: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanztouch
Nagekeken en ja het is dezelfde versie 5.1 en Gallery is op haar toestel nog jonger als op de mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:51
Check even of je wel daadwerkelijk dezelfde galerij app gebruikt. Die functie werkt alleen in de Samsung galerij, niet in bijvoorbeeld de Google Foto's app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanztouch
Zoals ik al aangaf in mijn antwoord eerder, haar gallery is jonger dan die van mij.
Heb al gelezen dat het afhankelijk is van wat samsung uitrolt naar versie en firmware wat daar in zit. Zal vanzelf wel komen en dochter had een app waar dit ook in kon en daar zelfs de achtergrond wijzigen mogelijk is.