Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost999
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01-2024
Goedenavond

Ik ben een tevreden poco f3 gebruiker, nu na 2 jaar wil ik de f5 kopen. Nu valt het me op dat deze alleen bij amazon te verkrijgen is. Andere toestellen van deze maker waren en zijn goed bij alle kanalen te koop. Weet iemand hier waarom dat dit is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Je kan hem ook gewoon bij de officiele store kopen
https://www.mi.com/nl/store
https://www.po.co/nl/
Ik heb mijn X3 ook bij mi.com gekocht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
joost999 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:29:
Goedenavond

Ik ben een tevreden poco f3 gebruiker, nu na 2 jaar wil ik de f5 kopen. Nu valt het me op dat deze alleen bij amazon te verkrijgen is. Andere toestellen van deze maker waren en zijn goed bij alle kanalen te koop. Weet iemand hier waarom dat dit is?
Winkels maken een inschatting wat wel of niet verkoopt in hun assortiment en kopen dat in mits er voorraad is.
Dus of er zijn betere alternatieven binnen dezelfde prijscategorie vanuit Xiaomi, of er is beperkte voorraad en Amazon heeft die opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ik verwacht wel dat de telefoon uiteindelijk bij meerdere winkels beschikbaar zal komen, maar wanneer is niet te zeggen. Xiaomi/Poco hebben hier niets over gedeeld, dus het is enkel speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
joost999 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:29:
Goedenavond

was mij ook al opgevallen. Eigenlijk kun je enkel nog de zwarte 8GB variant kopen. De rest nog steeds niet
En de Pro is al helemaal niet te krijgen, geen enkele variant
(zelf ook een F3 gebruiker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MocroBorsato
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-08 15:00
belsimpel (als je hem nog niet gekocht heb)

• DrillMaster010
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-09 06:41
Poco F5 besteld via Ali (Spaanse webshop) voor 374 euro. 12/256GB Global versie als vervanger voor mijn Samsung Galaxy A71 die nu echt vervelend traag begint te worden. 6GB ram is gewoon te weinig in mijn geval. Paar weken aan het snuffelen geweest mbt wensen en budget (Max 400 euro) en kwam toch steeds bij de F5 uit. De pro versie heeft voor mij geen noemenswaardige meerwaarde voor de hogere prijs. De One Plus Nord 3 twijfelde ik ook tussen maar door mijn goede ervaringen met Xiaomi (Mi pad 5 + 6) durf ik de stap naar Poco wel aan.
De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. Dat Poco niet zo'n uitgebreide software ondersteuning heeft als Samsung is voor mij geen issue, doe toch maar max 2 a 3 jaar met mijn telefoon. Snelheid, batterij duur/opladen en scherm zijn voor mij de speerpunten. Camera vind ik niet zo boeiend en bloatware is simpel te verwijderen. 1000nits zou voldoende moeten zijn om het scherm in direct zonlicht toch voldoende leesbaar te houden, een grote ergenis bij mijn A71.
😉😁

[ Voor 22% gewijzigd door DrillMaster010 op 13-09-2023 20:26 ]

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:53
DrillMaster010 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:26:
Poco F5 besteld via Ali (Spaanse webshop) voor 374 euro. 12/256GB Global versie als vervanger voor mijn Samsung Galaxy A71. Paar weken aan het snuffelen geweest mbt wensen en budget (Max 400 euro) en kwam toch steeds bij de F5 uit. De pro versie heeft voor mij geen noemenswaardige waarde voor de hogere prijs. De One Plus Nord 3 twijfelde ik ook tussen maar door mijn goede ervaringen met Xiaomi (Mi pad 5 + 6) durf ik de stap naar Poco wel aan.
De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. Dat Poco niet zo'n uitgebreide software ondersteuning heeft als Samsung is voor mij geen issue, doe toch maar max 2 a 3 jaar met mijn telefoon.
😉😁
Is de global version gewoon hier goed te gebruiken wbt banden enzo? Ik ben zelf geïnteresseerd in de F5 Pro vanwege het draadloze laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Grotbewoner schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:18:
[...]

Is de global version gewoon hier goed te gebruiken wbt banden enzo? Ik ben zelf geïnteresseerd in de F5 Pro vanwege het draadloze laden.
Het is juist de global versie die je wil hebben, niet de Chinese

• Grotbewoner
dutchgio schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:30:
[...]

Het is juist de global versie die je wil hebben, niet de Chinese
Check, heb je een link?

• DrillMaster010
Grotbewoner schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:18:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen maar ik lees in geen enkele NL review dat hier problemen mee zouden zijn. In USA heb ik daar wel iets over gelezen maar met welke Rom dat was weet ik niet. Ik kan mij niet voorstellen dat Poco/Xiaomi een Europese versie uitbrengt waar dit niet goed zou functioneren. Ik gebruik zelf geen 5G, alleen 4G icm Hollandse Nieuwe.

• Grotbewoner
DrillMaster010 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:19:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen maar ik lees in geen enkele NL review dat hier problemen mee zouden zijn. In USA heb ik daar wel iets over gelezen maar met welke Rom dat was weet ik niet. Ik kan mij niet voorstellen dat Poco/Xiaomi een Europese versie uitbrengt waar dit niet goed zou functioneren. Ik gebruik zelf geen 5G, alleen 4G icm Hollandse Nieuwe.
Ik had me vergist, dacht dat je de Chinese versie had gekocht, maar dus juist niet.

• DrillMaster010
Grotbewoner schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:21:
[...]

Ik had me vergist, dacht dat je de Chinese versie had gekocht, maar dus juist niet.
Nope, uiteraard de global versie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patjuh1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:07
Nu op verschillende plekken te vinden.
Op AliExpress mooie 11-11 aanbieding met verzending vanuit spanje

https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/293598

14 x 360WP ZO @GW4200D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost999
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik heb hem al een tijdje nu, prima telefoon.
Pagina: 1