Poco F5 besteld via Ali (Spaanse webshop) voor 374 euro. 12/256GB Global versie als vervanger voor mijn Samsung Galaxy A71 die nu echt vervelend traag begint te worden. 6GB ram is gewoon te weinig in mijn geval. Paar weken aan het snuffelen geweest mbt wensen en budget (Max 400 euro) en kwam toch steeds bij de F5 uit. De pro versie heeft voor mij geen noemenswaardige meerwaarde voor de hogere prijs. De One Plus Nord 3 twijfelde ik ook tussen maar door mijn goede ervaringen met Xiaomi (Mi pad 5 + 6) durf ik de stap naar Poco wel aan.
De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. Dat Poco niet zo'n uitgebreide software ondersteuning heeft als Samsung is voor mij geen issue, doe toch maar max 2 a 3 jaar met mijn telefoon. Snelheid, batterij duur/opladen en scherm zijn voor mij de speerpunten. Camera vind ik niet zo boeiend en bloatware is simpel te verwijderen. 1000nits zou voldoende moeten zijn om het scherm in direct zonlicht toch voldoende leesbaar te houden, een grote ergenis bij mijn A71.
😉😁
[
Voor 22% gewijzigd door
DrillMaster010 op 13-09-2023 20:26
]