Hallo iedereen,
Eind augustus ga ik verhuizen naar mijn eerste woning, en willen hiervoor alvast zonnepanelen voor regelen. Ik ben vrij onbekend met zonnepanelen en wat er speelt. Dus graag zou ik wat advies willen inwinnen.
Mijn situatie:
- Huishouden van 2 personen.
- Beide werken we fulltime vanuit huis op een Game PC (dus vergt best wat stroom)
- Gasketel van 2018
- Koken op inductie
- Geen elektrische auto
Onze meterkast (huidige eigenaar melde dat er nog een extra groep bij moet en een aardlekautomaat).
En dit is de foto van bovenaf.
:strip_exif()/f/image/BHuweAA9PzZ1uPO8QDXyD2SI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dak van het huis is gemeten via Google Maps en komt neer op 6.4x3m
Dak van de schuur is 6.6x2.4m (alleen weet niet hoe de zon hier op staat gedurende dag)
Ik heb al één offerte ontvangen, alleen is die enorm prijzig, vind ik. (meer volgen nog)
:fill(white):strip_exif()/f/image/CFHOJ5163x9bBbSGhK5dvWdJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/It05MbjeGO7V5XTdbEj7MccO.png?f=user_large)
Wat is realistisch om te kiezen voor ons. Telefonisch zei één bedrijf dat het beste zou zijn om panelen voor en achter op het dak te doen omdat we gedurende dag energie benutten.
Groeten,
Sander
Eind augustus ga ik verhuizen naar mijn eerste woning, en willen hiervoor alvast zonnepanelen voor regelen. Ik ben vrij onbekend met zonnepanelen en wat er speelt. Dus graag zou ik wat advies willen inwinnen.
Mijn situatie:
- Huishouden van 2 personen.
- Beide werken we fulltime vanuit huis op een Game PC (dus vergt best wat stroom)
- Gasketel van 2018
- Koken op inductie
- Geen elektrische auto
Onze meterkast (huidige eigenaar melde dat er nog een extra groep bij moet en een aardlekautomaat).
![]() | ![]() | ![]() |
En dit is de foto van bovenaf.
:strip_exif()/f/image/BHuweAA9PzZ1uPO8QDXyD2SI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dak van het huis is gemeten via Google Maps en komt neer op 6.4x3m
Dak van de schuur is 6.6x2.4m (alleen weet niet hoe de zon hier op staat gedurende dag)
Ik heb al één offerte ontvangen, alleen is die enorm prijzig, vind ik. (meer volgen nog)
:fill(white):strip_exif()/f/image/CFHOJ5163x9bBbSGhK5dvWdJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/It05MbjeGO7V5XTdbEj7MccO.png?f=user_large)
Wat is realistisch om te kiezen voor ons. Telefonisch zei één bedrijf dat het beste zou zijn om panelen voor en achter op het dak te doen omdat we gedurende dag energie benutten.
Groeten,
Sander
:strip_exif()/f/image/QWmdVzL5Z3yijvwMHkq8fpZx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tXmAaqgOw9ZUAU6yAc3W6iQz.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/akWdatX1Jn0dW5tRhCcFufwS.jpg?f=fotoalbum_tile)