Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is vooral een Game PC, natuurlijk hoort browsen en dergelijke erbij, het is een PC and dus multi functioneel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 4700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas is mijn huidige PC te verouderd om nog bruikbare onderdelen te gebruiken in een nieuwe PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze PC zal bestaan uit vrijwel top of the line of dicht erbij onderdelen, dit zal de eerste keer zijn dat ik zo'n ultieme PC kan samenstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het is al 7 jaar geleden sinds mijn laatste build dus ik heb niet echt voorkeuren al heb ik Gigabyte wel altijd goed gevonden, vooral omdat mijn oude PC deze onderdelen heeft en deze het na al die jaren nog steeds perfect doen..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken , al heb ik met de keuze van de onderdelen wel de mogelijkheid, misschien dat ik de CPU wat zal undervolten want ik heb begrepen dat dat the prestatie nauwelijks beinvloed maar dat het wel beter is om de temperatuur lager te krijgen
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste vraag is of all mijn gekozen onderdelen goed met elkaar samen spelen of dat er toch conflicten in ontstaan.
Over de Kast , hierin zitten 3 extra Fan slots bovenin, zal het de koeling te goede komen hier nog 3 extra fans in te zetten ? of zal dit alleen maar negatief zijn ?
Dit is vooral een Game PC, natuurlijk hoort browsen en dergelijke erbij, het is een PC and dus multi functioneel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 4700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas is mijn huidige PC te verouderd om nog bruikbare onderdelen te gebruiken in een nieuwe PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze PC zal bestaan uit vrijwel top of the line of dicht erbij onderdelen, dit zal de eerste keer zijn dat ik zo'n ultieme PC kan samenstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het is al 7 jaar geleden sinds mijn laatste build dus ik heb niet echt voorkeuren al heb ik Gigabyte wel altijd goed gevonden, vooral omdat mijn oude PC deze onderdelen heeft en deze het na al die jaren nog steeds perfect doen..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken , al heb ik met de keuze van de onderdelen wel de mogelijkheid, misschien dat ik de CPU wat zal undervolten want ik heb begrepen dat dat the prestatie nauwelijks beinvloed maar dat het wel beter is om de temperatuur lager te krijgen
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste vraag is of all mijn gekozen onderdelen goed met elkaar samen spelen of dat er toch conflicten in ontstaan.
Over de Kast , hierin zitten 3 extra Fan slots bovenin, zal het de koeling te goede komen hier nog 3 extra fans in te zetten ? of zal dit alleen maar negatief zijn ?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB AERO OC | € 1.385,41 | € 1.385,41 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 RGB Zwart | € 161,11 | € 161,11 |
| 1 | Monitors | Samsung Odyssey Neo G8 S32BG85 Wit, Zwart | € 1.259,- | € 1.259,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Toetsenborden | Steelseries Apex Pro (Qwerty US) | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-5600J2834F32GX2-RS5K | € 223,41 | € 223,41 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT ATX3.0 | € 169,77 | € 169,77 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 165,96 | € 331,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.557,52 | ||
[ Voor 58% gewijzigd door virtuallight op 17-06-2023 20:59 ]