Edit: Kan de titel niet meer wijzigingen, maar had ( Wijziging User Review - Doobieters papplesap1) moeten zijn.
Goededag,
Op maandag 12 juni 2023 07:38 reageer ik op de volgende advertentie:
v&a aangeboden: Steam Deck 64GB + gratis dock en screenprotector
Waarin ik aangeef de betreffende advertentie wel wil overnemen voor vraagprijs.
Later op de dag (maandag 12 juni 2023 21:09). Krijg ik een reactie van de verkoper. Dat het akkoord is, maar geeft zijn voorkeur voor ophalen aan.
De volgende dag (dinsdag 13 juni 2023 07:21) geef ik aan. Dat er in de advertentie staat dat het inclusief verzenden is en mijn voorkeur naar verzenden gaat aan.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer.
2 dagen later is de advertentie (ineens) verkocht.
Waarop ik de verkoper een negatieve reactie geef.
Binnen enkele uren krijg ik een reactie met excuses (en enkele onwaarheden).
Ik reageer daarop verbaasd, waarom die excuses aanmaakt en vervolgens gaat liegen.
Vervolgens krijg ik een negatieve review met wederom onwaarheden.
Mijn verzoek om de negatieve review te verwijderen. Indien gewenst kan ik screenshots aanleveren die mijn verhaal ondersteunen.
Goededag,
Op maandag 12 juni 2023 07:38 reageer ik op de volgende advertentie:
v&a aangeboden: Steam Deck 64GB + gratis dock en screenprotector
Waarin ik aangeef de betreffende advertentie wel wil overnemen voor vraagprijs.
Later op de dag (maandag 12 juni 2023 21:09). Krijg ik een reactie van de verkoper. Dat het akkoord is, maar geeft zijn voorkeur voor ophalen aan.
De volgende dag (dinsdag 13 juni 2023 07:21) geef ik aan. Dat er in de advertentie staat dat het inclusief verzenden is en mijn voorkeur naar verzenden gaat aan.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer.
2 dagen later is de advertentie (ineens) verkocht.
Waarop ik de verkoper een negatieve reactie geef.
Binnen enkele uren krijg ik een reactie met excuses (en enkele onwaarheden).
Ik reageer daarop verbaasd, waarom die excuses aanmaakt en vervolgens gaat liegen.
Vervolgens krijg ik een negatieve review met wederom onwaarheden.
Mijn verzoek om de negatieve review te verwijderen. Indien gewenst kan ik screenshots aanleveren die mijn verhaal ondersteunen.
[ Voor 4% gewijzigd door papplesap1 op 16-06-2023 18:05 . Reden: Titel ]