kijk dat vind ik nou aardigOp maandag 03 september 2001 01:50 schreef MREn het volgende:
ik heb er nog 3 liggen
check es bij je locale hardwareboer. Iedere keer die een kant-en-klare PC verkopen met CD-rom erin hebben ze weer een afdekplaatje teveel...
erm, noname el-cheapo powerline midi-towerOp maandag 03 september 2001 01:51 schreef wildmedia het volgende:
Het zou wel handig zijn als je het merk/type kast erbij zette, ze verschillen nogal
Verwijderd
Ik kreeg ze er anders gratis bijOp maandag 03 september 2001 01:51 schreef subsonik het volgende:
check es bij je locale hardwareboer. Iedere keer die een kant-en-klare PC verkopen met CD-rom erin hebben ze weer een afdekplaatje teveel...
De mijnes zijn trouwens van een AOpen HX08
Verwijderd
He Mren zou je die plaatjes naar mij op kunnen sturen. Voor een vergoeding natuurlijk. Email me effe op timmejet@wanadoo.nl
huh? denk je niet dat de topicstarter hier voorrang bij krijgt?Op maandag 03 september 2001 10:13 schreef Niekos het volgende:
He Mren zou je die plaatjes naar mij op kunnen sturen. Voor een vergoeding natuurlijk. Email me effe op timmejet@wanadoo.nl
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De topicstarter had toch een andere kast
lijkt me niet dat dat gaat passen.
ja idd, die aopen 5 1/4 frontjes lopen toch een beetje rond of niet? als ze gewoon recht zijn moeten ze volgens mij gewoon passen
Heey die heb ik hier ook staan 
Op maandag 03 september 2001 01:51 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
erm, noname el-cheapo powerline midi-tower
Verwijderd
weet nie waar je woont, maar als je morgen nog in emmeloord kan komen, heb er op school ongeveer 3000 weggedonderd vandaag, ligge nog steeds in dozen tussen de andere zooi op de gang...
edit:
flinke eikel die computerboer, als die voor dat soort dingen geld vraagt...
wow 3000Op maandag 03 september 2001 16:55 schreef double_j_wicked het volgende:
weet nie waar je woont, maar als je morgen nog in emmeloord kan komen, heb er op school ongeveer 3000 weggedonderd vandaag, ligge nog steeds in dozen tussen de andere zooi op de gang...
edit:
hmzz
ik snap nie da je er ZOVEEL kan mollen
cdrom - 1 palatje.. dus 1 plaatje mollen
brander - nog een plaatje om te mollen
maarjah..
ga gewoon naar de winkel waar je case hebt gehaald en vraag ff of ze die dinge kunne bestelle of event over hebbe...
van mijn oude case heb ik nog 9 plaatjes ofzo ligen
ik snap nie da je er ZOVEEL kan mollen
cdrom - 1 palatje.. dus 1 plaatje mollen
brander - nog een plaatje om te mollen
maarjah..
ga gewoon naar de winkel waar je case hebt gehaald en vraag ff of ze die dinge kunne bestelle of event over hebbe...
van mijn oude case heb ik nog 9 plaatjes ofzo ligen
Pagina: 1