Mijn vraag
Ik ben zelf heel erg verwikkeld geraakt in alle speakers en studio monitors die er op de markt zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met jullie kennis voor het maken van de juiste keuzen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment gebruik ik een Custom PC met deze audio ingangen:
:strip_exif()/f/image/Qg4uMvsYErJhccZhOMWFVDmq.jpg?f=fotoalbum_large)
De speakers zullen als deze opstelling geplaatst worden, dus lekker dichtbij. Er is zeker plaats voor een subwoofer.
:strip_exif()/f/image/vN1QUqOEWrqQV15JCR1lwB6E.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik zie veel het merk van Edifier tegen komen, zo ook dan de Edifier R1700BT en de R1855DB. Zelf heb ik geen voorkeur voor een merk.
Waar zal ik het voor gebruiken?
Ik zal het voornamelijk gebruiken voor het luisteren van muziek. Ook zal ik soms een film afspelen die ik graag wil beluisteren. Zelf ben ik echt iemand die van een aardige bass houdt, zo draai ik dan ook deep techno, house of een hardstyle gaat er ook vaak nog wel in.
Mijn budget is tussen de €150 - €300.
Alvast bedankt voor je tijd!
Ik ben zelf heel erg verwikkeld geraakt in alle speakers en studio monitors die er op de markt zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met jullie kennis voor het maken van de juiste keuzen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment gebruik ik een Custom PC met deze audio ingangen:
:strip_exif()/f/image/Qg4uMvsYErJhccZhOMWFVDmq.jpg?f=fotoalbum_large)
De speakers zullen als deze opstelling geplaatst worden, dus lekker dichtbij. Er is zeker plaats voor een subwoofer.
:strip_exif()/f/image/vN1QUqOEWrqQV15JCR1lwB6E.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik zie veel het merk van Edifier tegen komen, zo ook dan de Edifier R1700BT en de R1855DB. Zelf heb ik geen voorkeur voor een merk.
Waar zal ik het voor gebruiken?
Ik zal het voornamelijk gebruiken voor het luisteren van muziek. Ook zal ik soms een film afspelen die ik graag wil beluisteren. Zelf ben ik echt iemand die van een aardige bass houdt, zo draai ik dan ook deep techno, house of een hardstyle gaat er ook vaak nog wel in.
Mijn budget is tussen de €150 - €300.
Alvast bedankt voor je tijd!
[ Voor 6% gewijzigd door kuifj110 op 16-06-2023 16:41 ]