Goeiemiddag allemaal,
Zoals beschreven in de titel boot mijn pc niet meer nadat ik de koelpasta van zowel de cpu als de gpu vervangen heb en een nieuwe drive heb geïnstalleerd.
Omdat mijn pc de 5 jarige leeftijd gepasseerd heeft besloot ik om de koelpasta van de cpu en gpu te vervangen. Omdat de boel toch open moest besloot ik gelijk een nieuwe WD Black SN770 2tb m.2 ssd te installeren.
Nadat ik klaar was boot mijn pc niet meer in windows, de BIOS start op, maar valt vervolgens uit en geeft aan dat hij bezig is met 'automatisch herstel voorbereiden'. Hierna verlies ik echter weer signaal, waarna het hele proces zich weer herhaald. De BIOS detecteert alle drives, RAM en de CPU, alle fans draaien, en alle lampjes op het mobo en de gpu branden als normaal.
Hard reboots hebben vooralsnog geen effect gehad.
Mijn hardware:
- Ryzen 5 1500x
- Gigabyte AB350 gaming 3
- Sapphire RX580 8gb
- Corsair Vengeance LPX 2x8 3200mhz (CMK16GX4M2B3200C16)
- Crucial MX500 250gb SATA SSD (boot drive)
- Seagate Barracuda ST2000DM006 2TB HDD
- WD Black SN770 2tb 2280 m.2 SSD (nieuw geïnstalleerd)
Weet iemand wat mijn probleem zou kunnen zijn, en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Zoals beschreven in de titel boot mijn pc niet meer nadat ik de koelpasta van zowel de cpu als de gpu vervangen heb en een nieuwe drive heb geïnstalleerd.
Omdat mijn pc de 5 jarige leeftijd gepasseerd heeft besloot ik om de koelpasta van de cpu en gpu te vervangen. Omdat de boel toch open moest besloot ik gelijk een nieuwe WD Black SN770 2tb m.2 ssd te installeren.
Nadat ik klaar was boot mijn pc niet meer in windows, de BIOS start op, maar valt vervolgens uit en geeft aan dat hij bezig is met 'automatisch herstel voorbereiden'. Hierna verlies ik echter weer signaal, waarna het hele proces zich weer herhaald. De BIOS detecteert alle drives, RAM en de CPU, alle fans draaien, en alle lampjes op het mobo en de gpu branden als normaal.
Hard reboots hebben vooralsnog geen effect gehad.
Mijn hardware:
- Ryzen 5 1500x
- Gigabyte AB350 gaming 3
- Sapphire RX580 8gb
- Corsair Vengeance LPX 2x8 3200mhz (CMK16GX4M2B3200C16)
- Crucial MX500 250gb SATA SSD (boot drive)
- Seagate Barracuda ST2000DM006 2TB HDD
- WD Black SN770 2tb 2280 m.2 SSD (nieuw geïnstalleerd)
Weet iemand wat mijn probleem zou kunnen zijn, en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt!