Clickbait titel van artikel.https://tweakers.net/nieuws/2108

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
nieuws: Onversneden gameplaybeelden van nieuwe game van Elden Ring-maker vers...

@Mark_88

Dit is gewoon keiharde clickbait, er is niets nieuws aan behalve dat het om een (nieuwe) iteratie van het spel gaat.

*knip*. Feedback geven mag, maar wel op een normale manier. Blijf dus constructief.

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 16-06-2023 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*knip*

[ Voor 58% gewijzigd door rens-br op 16-06-2023 13:57 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:16

Hayte

Nieuwsredacteur
meller14 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:28:
nieuws: Onversneden gameplaybeelden van nieuwe game van Elden Ring-maker vers...

@Mark_88

Dit is gewoon keiharde clickbait, er is niets nieuws aan behalve dat het om een (nieuwe) iteratie van het spel gaat.

*knip*. Feedback geven mag, maar wel op een normale manier. Blijf dus constructief.
Armored Core VI is nog niet verschenen en daarmee een 'nieuwe game'. Armored Core had in de kop kunnen staan, tegelijkertijd is de kans groter dat Elden Ring men meer zegt dan Armored Core. En lezers die in Elden Ring geïnteresseerd zijn, zouden ook geïnteresseerd kunnen zijn in een andere game van die ontwikkelaar. Met andere woorden, 'Gameplaybeelden van nieuwe game van Elden Ring-maker verschijnen online' is een hele normale kop voor een nieuwsartikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hayte schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:10:
[...]

Armored Core VI is nog niet verschenen en daarmee een 'nieuwe game'. Armored Core had in de kop kunnen staan, tegelijkertijd is de kans groter dat Elden Ring men meer zegt dan Armored Core. En lezers die in Elden Ring geïnteresseerd zijn, zouden ook geïnteresseerd kunnen zijn in een andere game van die ontwikkelaar. Met andere woorden, 'Gameplaybeelden van nieuwe game van Elden Ring-maker verschijnen online' is een hele normale kop voor een nieuwsartikel.
Ik begrijp alleen de 'onversneden' gedeelte van de titel niet helemaal, wat wordt daarmee bedoeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:16

Hayte

Nieuwsredacteur
rens-br schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:14:
[...]

Ik begrijp alleen de 'onversneden' gedeelte van de titel niet helemaal, wat wordt daarmee bedoeld?
Hiermee werd uncut bedoeld, maar het is niet een woord dat we heel vaak gebruiken, zie ik. Daarom heb ik het voor nu uit de kop gehaald, zo is er ook meteen ruimte voor Armored Core VI :)