iCloud (2 TB) bijna vol, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Een tijdje terug had ik nog voldoende ruimte maar ineens heb ik 1,7TB aan foto's.
Wellicht dat een 3 weken vakantie en veel filmpjes daarvan een oorzaak in hebben.

Maar nu loop ik met documenten er tegenaan dat mijn 2TB vol is.
Heb net wel Apple One genomen waarbij ik 200GB erbij krijg.

Maar je kan dus niet hoger, in de US kun je dus Apple One Premium krijgen met standaard al 2TB en kun je uitbreiden met 2TB in icloud dus 4TB totaal.
Maar dat krijg ik voor NL niet gevonden.

Iemand tips wat ik nu kan doen?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baijson
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 21:51
Ik gebruik zelf Stack van Transip. die kun je (geloof ik) uitbreiden tot 10 TB.

Thuis ingesteld als netwerkschijf, en op mobiele aparaten toegankelijk met de App of webinterface.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03

Barrycade

Through the...

Ben je zo'n goede fotograaf /videograaf dat je alleen maar keepers hebt?

Ik noem mezelf hobby fotograaf, dus met dSLRs enzo. Maar als ik ergens 20 foro's van maak halen er wellicht 3 de eindstreep. De rest gaat de digitale prullenbak in.

Maar los daarvan of off line back up maken. Zodat je de gebackupte (is dat een woord?) fotos en filmpjes kan verwijderen. Maar dan kan je ze dus niet mobiel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:49

talin

ES-MA

nils7 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:35:

Iemand tips wat ik nu kan doen?
als eerste zou ik deze stappen doorlopen.

en ik kan je alleen maar gelijk geven, blijkbaar is het niet mogelijk meer dan de 2TB die apple bied qua iCloud opslag uit te breiden.
ik heb die 2TB ook voor mij en alle kinderen, heb al meer dan 30 jaar foto's en backups e.d. er in staan en ik heb op dit moment nog 800Gb vrij.

ik zou dus eens even onderzoeken waar al je ruimte is gebleven.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!