Ik zoek een gewone portable cdspeler die RW kan lz

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand een merk/type portable cdspeler (geen mp3 speler) die ook RW's ondersteund? Die standaard dingen van sony bijvoorbeeld leest ze niet, zoals de meeste cdromspelers. volgens mij bestaan ze wel. Iemand een idee?

mvg

Verwijderd

Ik dacht dat de pioneers het konden, moet je maar even navragen bij een dealer...

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 11:55

ThaHandy

Discovery Channel

vogens mij kan geen 1 cd speler en minidisk cd_rw lezen

• Q

Q

Topicstarter
Ik heb na even zoeken al een gewone portable cdspeler van Philips gevonden die dit expliciet ondersteund, ze bestaan dus wel: maar ik wil wat meer keus (vond het een lelijk onding)
mvg

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
ik heb ook een philips, was vorig jaar 200 piek. Zeker niet lelijk, 12 sec 3d shock proof :) en schijnt cdrw te kunnen lezen. (heb ik nog niet geprobeerd, cdr doet ie in ieder geval prima)
klik
ben ik prima tevreden over, alleen de oordopjes zijn nogal kl#$te maar dat is volgens mij bij al die dingen zo :(
gl

specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij zetten veel fabrikanten het er niet expliciet bij, alleen philips. Anders neem je toch een RW'tje mee naar de winkel en ga je daar gewoon kijken welke je mooi vindt, en test je even of-ie het met een rw doet?

Panasonic en Sony vind ik wel een beetje 'de merken' voor portable cd-spelers. Sony licht persoonlijke voorkeur.

Waarom moet-ie eigenlijk RW's af kunnen spelen? Niemand gebruikt die dingen toch serieus? Ik bedoel een cd'r kost 1 piek. Heb je voor een piek een cd... Koop je een spindle van 50, heb je voor 50 piek 50 (!) cd's. Ik denk dat RW's irritanter (en effectief duurder) zijn...

(ps, move naar [forum=33], daar hoort portable audio. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• twopack
Is een discman een gadget tegenwoordig?? (no offence JvS :) )

specs

Verwijderd

Sony en R of RW gaat echt niet goed. Na een maand of twee gaatie je over-over-grootmoeder opzoeken. Ik heb een tijd lang Sony spullen getest (2 jaar lang) en echt elke CD-speler, intern, extern, stand alone, portable, wisselaar...het maakt niet uit Sony vreet zichzelf op!

Ik zou idd gewoon een RW mee nemen en gaan testen. Zolang je maar geen Sony koopt, hoe goed je hem ook hebt getest.

• twopack
Op maandag 03 september 2001 17:48 schreef Jamez_Joint het volgende:
Sony en R of RW gaat echt niet goed.
Ik heb inderdaad ook zoiets gehoord over sony DVD spelers. Dat ze expres de cd-r/cd-rw compatibiliteit eruit laten om hun minidisc te promoten ofzo :?
Denk dus dat je met Sony niet verder komt :(

specs

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Philips ondersteund expliciet cd-rw. (Kan ook niet anders zijn zelf brander fabrikant en hebben geen platenmaatschappij).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

[quote]
[b]Op maandag 03 september 2001 01:15 schreef
het volgende:[/b]
Hallo,

Weet iemand een merk/type portable cdspeler (geen mp3 speler) die ook RW's ondersteund? mvg
FYI. portable mp3 cdspelers ondersteunen over het algemeen ook gewone audio cd's, de philips expanium in iedergeval wel. en deze kan ook prima overweg met cd-RW..
Dus waarom je er geen mp3 bij wilt is mij een raadsel, Welicht kan de prijs een belemering zijn...

• Q

Q

Topicstarter
Ik heb een havin exonium ofzo gehad (2 dagen) maar ik vond de kwaliteit ronduit belabberd.

Vandaar dan maar een gewone cdspeler met een beetje aardige dopjes
Pagina: 1