Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ervaring met "self developed" controller Sprsun/Comfylux WP?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21
Ik ga binnenkort een Sprsun CGK-030V3L-B 12kW warmtepomp installeren. Nu dacht ik dat deze met de CAREL controller was uitgerust, maar blijkbaar heb ik de versie met "self developed" controller. Deze wil ik graag door m'n Homey laten aansturen, om slim gebruik te maken van de zonnepanelen en dynamische energietarieven.

Over de CAREL controller is een hoop documentatie te vinden, maar over die "self developed" controller kan ik werkelijk helemaal niets vinden. Heeft iemand toevallig hier al ervaring mee hoe deze aan te sturen? De spullen zijn nog niet geleverd dus ik heb fysiek nog niet veel kunnen onderzoeken. Ik kom online niet verder dan deze afbeelding 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGLXXyEj9Vv3g9HNVtorGmvkajo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xV5e0Y4taiNIQ5Y5AJ2arhAy.png?f=fotoalbum_large

Nooooh! Stahp!

Alle reacties

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 10:14
Hi er zal een ew11 module bijgeleverd worden, deze wordt gebruikt om je WP aan te sturen, daar zou je eea op kunnen instellen om info binnen te halen. Heb zelf een cgk030v2

Heb zelf de Carel versie maar idee is hetzelfde m.i

[ Voor 5% gewijzigd door killer2 op 28-07-2023 13:55 ]