Mijn PC heeft nogal een "AORUS" look want de 2 meest aanwezige componenten zijn het moederboard en de videokaart. Als koeling heb ik momenteel een be quiet! Dark Rock Pro 4 en hoewel deze zijn functie prima volbrengt, is het een enorm zwart blok die veel van de RGB componenten van het moederboard en de videokaart blokkeert, evenals 1 van de 2 RGB RAM modules. Ik had in eerste instantie ook niet echt het gevoel dat RGB mijn ding was, maar ik vind het toch wel mooi om de kast rood te laten gloeien als ik Diablo speel of blauw tijdens Anno.
Dus, zit ik na te denken over de Gigabyte AORUS Waterforce X 360 maar daarvan passen de fans dan weer niet bij de rest van de kast, want die bestaan uit be quit! lightwings, die ik veel mooier vindt dan de AORUS RGB fans.
En nu mijn vraag: Kan ik de 3 AORUS fans op de AIO vervangen voor de be quiet! Light Wings 120mm PWM Triple Pack?
Dus, zit ik na te denken over de Gigabyte AORUS Waterforce X 360 maar daarvan passen de fans dan weer niet bij de rest van de kast, want die bestaan uit be quit! lightwings, die ik veel mooier vindt dan de AORUS RGB fans.
En nu mijn vraag: Kan ik de 3 AORUS fans op de AIO vervangen voor de be quiet! Light Wings 120mm PWM Triple Pack?
[ Voor 3% gewijzigd door Steem op 15-06-2023 22:03 ]
Canon EOS R5 & Ra / RF 15-35 2.8L IS / RF 24-70 2.8L IS / RF 70-200L IS