Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan1974
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-06-2023
Mijn vraag
...mijn iphone 5s is geblokkeerd door foute aanmeldpogingen , nu ik kan enkel de iphone via itunes weer tot leven krijgen, maar het probleem is, als ik deze aan de pc aansluit ik 3 kort na elkaar vibraties voel op de iphone 5s en dat is het.. kan geen verbinding met de pc maken ...wie herkend dit probleem?? heb al gezocht op dit forum maar nog niet gevonden waar naar ik opzoek ben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...itunes

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al op een aantal andere computers geprobeerd, andere kabels gebruikt incl originele van apple. maar nog niks geholpen...

mss zijn er hier mensen die mij kunnen helpen... is er mss iets mis met usb aansluitingen of updates ? heb ook al geprobeerd de usb up te daten enz..

thxxx

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:24
Je kunt de iPhone wissen en herstellen via iTunes als hij in de herstelmodus staat.

Hier staat hoe dat moet:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204306

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-05 22:54
Ik vermoed dat je het toestel nog in de normale stand had opgestart toen je het op je computer aansloot. Omdat het apparaat vergrendeld is kun je dan geen toestemming voor de verbinding geven.

Als je het toestel wilt resetten moet je deze in de herstelmodus opstarten: terwijl het toestel uit staat de thuisknop indrukken en ingedrukt houden, dan met de lightningkabel aan je PC aansluiten, thuisknop loslaten zodra je het iTuneslogo ziet. iTunes komt dan als het goed is vanzelf met een popup voor het wissen en herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Je zult hem inderdaad moeten resetten via DFU mode, dan kun je hem via iTunes herstellen.

Inhoud wordt dan wel gewist.

Alternatief is jailbreaken en unlocken, voor zover dat nog kan in de huidige staat.

Daar zul je zelf onderzoek naar moeten doen, daar Jailbreaken technisch gezien omzeilen van beveiliging is en dat is niet toegestaan op 't forum.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan1974
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-06-2023
Bedankt, ik zal bovenstaande opties proberen. Nu is het gewoon onmogelijk om verbinding te krijgen tussen pc en iphone. En maakt de iphone 3 korte vibraties. En daarna niks meer. Maar ik zal deze stappen hierboven eerst eens proberen, alvast bedankt iedereen voor de snelle reacties!!! Super bedankt