Ik wil voor het eerst mijn eigen pc bouwen (AMD). Ik probeer me zo goed mogelijk in te lezen en begrijp de meeste onderwerpen, maar ik snap niet hoe het werkt met de usb aansluitingen.
Ik zoek een?
Ik wil graag weten of de usb headers op dit moederbord uitvoering: ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI toereikend zijn voor deze case uitvoering: Fractal Design Define 7 Compact Zwart
Een van de redenen waarom ik de Define 7 Compact wil kopen is vanwege de vele usb aansluitingen op de voorzijde van de case. Voorzover ik begrijp heeft deze case hiervoor de volgende aansluitingen op het moederbord nodig (zie screenshot uit de handleiding):
1 x USB 3.1 Gen2
1 x USB 3.0
1 x USB 2.0
:strip_exif()/f/image/H7nZDxCBOEweeG61E9wc9b54.gif?f=fotoalbum_large)
Op het Asus moederbord dat ik graag wil zie ik maar 2 usb connectors (zie screenshot). Hoe ga ik hiermee om?
:strip_exif()/f/image/EQoGKWptakp439HMhjwz6WHI.gif?f=fotoalbum_large)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een AMD-systeem. Hopelijk straks met de Radeon RX 7800 XT en een bijpassende AMD-cpu.
Ik zoek een?
Ik wil graag weten of de usb headers op dit moederbord uitvoering: ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI toereikend zijn voor deze case uitvoering: Fractal Design Define 7 Compact Zwart
Een van de redenen waarom ik de Define 7 Compact wil kopen is vanwege de vele usb aansluitingen op de voorzijde van de case. Voorzover ik begrijp heeft deze case hiervoor de volgende aansluitingen op het moederbord nodig (zie screenshot uit de handleiding):
1 x USB 3.1 Gen2
1 x USB 3.0
1 x USB 2.0
:strip_exif()/f/image/H7nZDxCBOEweeG61E9wc9b54.gif?f=fotoalbum_large)
Op het Asus moederbord dat ik graag wil zie ik maar 2 usb connectors (zie screenshot). Hoe ga ik hiermee om?
:strip_exif()/f/image/EQoGKWptakp439HMhjwz6WHI.gif?f=fotoalbum_large)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een AMD-systeem. Hopelijk straks met de Radeon RX 7800 XT en een bijpassende AMD-cpu.