reactie op frontpage verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hi, misschien ben ik gek geworden, maar ik had een reactie op:

nieuws: Pro-Russische groep viel websites Nederlandse havens aan met ddos-aan...

geplaatst.

En wel deze reactie:
Keypunchie in 'Pro-Russische groep viel websites Nederlandse havens aan met ddos-aanvallen'

(niet de meest geniale reactie, maar ook weer niet bizar, toch?)

Ik heb zelfs een notificatie gekregen dat iemand anders (Duke of Savage) daar weer op gereageerd had, maar als ik op die notificatie klik, kan ik de hele post niet vinden.

Door naar het profiel te gaan, kon ik de reactie op mijn reactie acherhalen

Duke of Savage in 'Pro-Russische groep viel websites Nederlandse havens aan met ddos-aanvallen'

Ook niet meer terug te vinden in de comments op de pagina zelf?

Enig idee waar er hier iets mis is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Je reageerde op een bericht dat inmiddels verwijderd is, daarom kan jouw reactie niet meer weergegeven worden :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Curieus.

Geen idee waarom dat oorspronkelijke bericht (hoger in de keten) dan verwijderd is, volgens mij was waar ik op reageerde ook gewoon een normale reactie (iets in de trant van "als je de website plat legt, ligt de haven toch niet plat", maar zal met goede reden zijn geweest.

Maar dan is het gevolg dat mijn reactie (en de rest van de keten) verdwijnt niet zo'n elegante oplossing... weet ook niet direct wat dan wel wijsheid is (je wil ook weer niet dat de frontpage vol met "dit bericht is verwijderd" meldingen komt te staan).

In ieder geval @XWB bedankt voor de toelichting! Kan ik ook weer door met mijn leven, haha ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Keypunchie op 14-06-2023 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:43
Er is geen perfecte oplossing voor dit probleem. Als de parent-comment weg gehaald wordt maar de comments er op niet, dan is de context van de comments weg waardoor die weer minder relevant lijken.
Een door een mod ge-edit bericht trekt ook ongewenste aandacht omdat men dan wil weten wat er stond. Een beetje het 'niet aanraken, pas geverfd'-effect. Ook kan er dan nog gereageerd worden op dat bericht, wat nog wel eens ontsporing in de hand werkt.

Dan is complete verwijdering toch het meest elegant, want niemand anders heeft de ingreep opgemerkt behalve jij, de schrijver van de reply en de mod.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Santford

FP PowerMod
Als je onder het artikel op ‘weergave’ klikt en in de pop-up in plaats van ‘threaded’ voor ‘plat’ kiest dan zal jouw reactie nog wel terug te vinden zijn in de comments.
Maar dan staat hij niet meer in de reactieboom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Ah goeie tip! Ik was namelijk eigenlijk benieuwd wat de persoon die op mij gereageerd had, had gezegd, maar daarvoor moest ik best wel op speurtocht.

Met platte weergave is het ff makkelijker op de naam van de reageerder zoeken.

(Nu maar hopen dat ik dit allemaal onthou de volgende keer dat het me overkomt, wat hopelijk niet heel snel is)
Pagina: 1