Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Klinkt nied goed iig.
Alles even loshalen, laatje openen, ondersteboven rammelen, en even schoonblazen.
(Werkte bij een vriend z'n antieke cd-rom
)
Alles even loshalen, laatje openen, ondersteboven rammelen, en even schoonblazen.
(Werkte bij een vriend z'n antieke cd-rom
already done...Op maandag 03 september 2001 00:35 schreef Cheatah het volgende:
Klinkt nied goed iig.
(Werkte bij een vriend z'n antieke cd-rom)
kep em ook al opengehad en schoongeblazen, geen effect...
en ik had em er juist in gezet omdat de brander ook al bijna geen cd's meer kan lezen
Wheheh, maaaaar de bagger stroomt zo door het gaatje midden in de tray!!Op maandag 03 september 2001 01:12 schreef Cheatah het volgende:
Open het laatje, en giet hem vol met bagger, dan kan hij alvast aan de grond wennen...
hmm als ik het zo hoor is het denk niet goed.... kweenie maar probeer het es met een andere IDE kabel?
Als je hem kwijt wilt mag je hem wel aan mij geven! Ik kan er wel wat mee (ombouwen enzo)
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Koop ff zo'n clean cd'tje.
Blazen helpt geen kont.
Blazen helpt geen kont.
kebbum ff open gemaakt (
)
en het enige wat er gebeurt is dat de cd heel even draait en het lasertje gaat omhoog en naar beneden...
heb laser al schoongemaakt met wattenstaafje en wat alcohol
en het enige wat er gebeurt is dat de cd heel even draait en het lasertje gaat omhoog en naar beneden...
heb laser al schoongemaakt met wattenstaafje en wat alcohol
Laser wordt gaat niet branden enzo... geen rood puntje... dus ik heb me laten vertellen dat ie dan dood is 
A-Open speler --> Vuilnisbak
Laupro > als je em wil contact maar op ICQ... of mail
A-Open speler --> Vuilnisbak
Laupro > als je em wil contact maar op ICQ... of mail
Pagina: 1