Draadloze (noisecancelling) Headset voor tv?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emisys
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-03 10:46
Hoi hoi,

ik ben op zoek naar een headset die ik kan aansluiten op mijn tv, (evt. met een usb ontvanger) om tv te kunnen kijken, en als ik op de fiets zit wil ik m als noise-cancelling gebruiken (hoeft niet zwaar uitsluitend te zijn, gewoon wat minder). Mijn vriend gamed als ik tv kijk en dan hoor ik niks meer van de tv, en ik zoek er een oplossing voor.
Ik heb een LG 49UM7100PLB tv en die kan met bluetooth werken.
Ik kan natuurlijk van alles online zien maar het gaat er wel om dat de geluidskwaliteit oke is, er hoeft geen microfoon in te zitten, en over ear zou fijn zijn. En dat kan ik niet zomaar lezen of weten van alle headsets.
Een paar recommendations zijn dan ook welkom!
Prijs ook graag niet te hoog.

- Draadloos
- Bluetooth/wifi aansluiting
- Noise cancelling
- Goede kwaliteit geluid / geen gekraak of telefoon effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockenspiel
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 31-07-2023
De Edifier W820NB over-ear hoofdtelefoon komt goed uit de tests. Ook qua noisecanceling en comfort. Hij komt op de tweede plaats na de veel duurdere Sony hoofdtelefoons. Bij Bol.com kost hij 61,95 euro. Ik heb ook een LG smart televisie, die al heel wat jaartjes meegaat. Bij Mediamarkt heb ik een USB Bluetooth ontvanger gekocht voor weinig geld. Die zit in een USB poort op de LG. Werkt na jaren nog steeds perfect. Wel goed de instructies volgen om de koptelefoon de eerste keer te koppelen. Anders lukt het niet. Eens dit gelukt is zal de USB Bluetooth stick je koptelefoon onthouden en vanzelf koppelen de volgende keer. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:50
Ik zou voor de bekende Sony gaan.
Probeer de oudere versie te vinden, zoals de wh-1000xm3 of de wh-1000xm4.
Vrijwel net goed goed, maar stukken goedkoper.

Zelf heb ik de wh-1000xm3, destijds voor €150.
Een van mijn beste koptelefoons tot nu toe
Ideaal in drukke omgevingen, zoals het vliegtuig

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockenspiel
Ps: Ik zag dat je TV reeds Bluetooth heeft ingebouwd. Dan heb je geen USB Bluetooth stick nodig uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19:35
Je kan gewoon voor elke bluetooth over-ear met noisecancelling gaan. De Sony WH1000's zijn het meest bekend. De XM4 (vorige versie) krijg je voor een redelijke prijs.

Je kan het beste zelf even door de mogelijkheden en wensen heen gaan. Zoveel mensen zoveel wensen en het heeft weinig zin om hier 20 tips neer te zetten, het internet staat al vol met reviews en vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockenspiel
GarBaGe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:09:
Ik zou voor de bekende Sony gaan.
Probeer de oudere versie te vinden, zoals de wh-1000xm3 of de wh-1000xm4.
Vrijwel net goed goed, maar stukken goedkoper.

Zelf heb ik de wh-1000xm3, destijds voor €150.
Een van mijn beste koptelefoons tot nu toe
Ideaal in drukke omgevingen, zoals het vliegtuig
Ik heb de Sony WH-XB910N Extra Bass (extra bass kan uitgeschakeld worden als dit wat teveel van het goede is). Ook heel tevreden over. Houdt het een ganse dag vol, en langer. 138,63 euro bij bol.com
Pagina: 1