Toon posts:

Iemand negeren, al dan niet tijdelijk.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al wat gezocht op forum, maak uit topics op dat niet mogelijk is, maar waren van alweer even geleden.
Dus of mogelijkheid er misschien ondertussen is, zou mooi zijn. Zal van niemand of weinig van mij een biet schelen denk ik dat ik ze (soms) even niet wil zien, en blij dat, als het idd zo is, zo is (dit normaal ABN, nou ja, ach, hmm?). Kon zelf geen optie vinden daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Je wil iemand negeren op dit forum? Wat is je vraag...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Sorry Ik kan er geen kaas van maken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Op het forum / site kan je dat doen obv een CSS-snippet. Ik zou het niet aanraden, maar het bestaat wel (zoektip data-owner-id)

Desalniettemin geef je wel erg weinig informatie @Verwijderd. Kan je je nader toelichten?

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 14-06-2023 14:56 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:27

D4NG3R

kiwi

:)

Standaard is dit niet mogelijk, als ik even kort zoek naar custom CSS snippets zie ik er wel een paar langskomen:

Blokkeer posts van bepaalde users op forum
Mute Gebruiker

Dat vereist(e?) wel dat je de Custom CSS functionaliteit beschikbaar hebt in de Karmastore.

Maaruhm, wat is er precies aan de hand dan? Je lijkt niet heel actief te zijn op de FP of het forum, dan maakt het gekibbel van andere users toch niet zo heel veel uit? Zo ga je alleen maar vreemde gaten in de discussies krijgen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2023 15:01 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:27
Gewoon selectief lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:33
D4NG3R schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:57:
Standaard is dit niet mogelijk, als ik even kort zoek naar custom CSS snippets zie ik er wel een paar langskomen:
[...]
Maaruhm, wat is er precies aan de hand dan? Je lijkt niet heel actief te zijn op de FP of het forum, dan maakt het gekibbel van andere users toch niet zo heel veel uit? Zo ga je alleen maar vreemde gaten in de discussies krijgen. :)
Als ik even naar de posthistorie kijk van betreffende user, dan is hier wel wat meer vreemds aan de hand, zo te zien.. :?

Custom CSS gaat em ook niet worden, dat kost 15x meer karma dan ie beschikbaar heeft, zo te zien.

Anyway, gezien TS al meerdere jaren aan het klagen is over GoT, en al in meerdere topics heeft aangegeven dat ie graag zn account hier wil opheffen, stel ik voor dat we met z'n allen TS gewoon met rust laten, en deze persoon vooral niet gaan spammen met reacties op zn (eigen) topic...

(ik snap de actie van het openen van een topic hierover dan weer echt niet.. doe dan gewoon niks, zou ik zeggen, dan krijg je in ieder geval ook geen reacties en notificaties op een forum waar je eigenlijk al jaren vanaf wil).

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BrainCrash schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:21:
[...]
Anyway, gezien TS al meerdere jaren aan het klagen is over GoT, en al in meerdere topics heeft aangegeven dat ie graag zn account hier wil opheffen, stel ik voor dat we met z'n allen TS gewoon met rust laten, en deze persoon vooral niet gaan spammen met reacties op zn (eigen) topic...
De TS heeft wel een goede trackrecord van alleen maar in topics posten die snel daarna op slot gaan ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
BrainCrash schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:21:
[...]
Met andere woorden, eigenlijk zeg je dat we hem moeten negeren.

Maar hoe dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-10 15:58
Je kan negeren door niet te reageren? ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:33
Fly-guy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:42:
[...]

Met andere woorden, eigenlijk zeg je dat we hem moeten negeren.

Maar hoe dan >:)
Ach ja, ik wilde het niet zo bot brengen..
"iemand negeren" heeft toch een beetje een negatieve klank, vind je niet? :P

Hoe dan? tja.. goeie vraag.
Misschien gewoon maar beginnen met niet meer te posten in dit topic..

Oh wait.. shit.. :+

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Sommige topics bezoek ik nu bewust niet omdat daar altijd een aantal veel-posters in zitten waar ik de manier van reageren/intonatie geheel niet van trek.

Vanavond eens zo'n custom css proberen, zal echt super blij zijn als dat werkt O-)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat er genoeg vraagtekens worden gezet en alvorens er een hele discussie ontlokt sluit ik het topic. @Verwijderd zou je in het vervolg duidelijker willen zijn, zodat we randzaken weg kunnen laten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.