Situatie is als volgt: Huidig contract loopt tot 1 juli. Heb nog een aantal vakantiedagen (7) en weinig verplichtingen (ik kan dus gewoon vakantie opnemen). Nieuw contract bij andere werkgever (gaat 1 juli in) biedt jaarlijks 27 vakantiedagen aan, in mijn geval dus 13.5 dagen voor 2023 gezien ik nu in dienst zal treden. In overeenstemming met de nieuwe werkgever mag ik al eerder beginnen met werk bij hun om wat vakantiedagen op te sparen (ik krijg dus geen loon over gewerkte dagen in juni, wanneer mijn huidige contract nog loopt). Het nieuwe contract is hierdoor gezet op 19 juni ipv 1 juli - technisch gezien heb ik dan twee contracten, maar zal ik dus geen salaris ontvangen over de gewerkte dagen in juni bij de nieuwe werkgever, enkel vrije dagen die ik later in de zomer van plan ben te benutten. Jurist van nieuwe werkgever ging ermee akkoord.
Mijn vraag is dus als volgt - klopt het dan dat ik het nieuwe contract vanaf 19 juni ipv 1 juli moet laten ingaan? En ik hoef dan niet dubbele belasting te betalen? En hoe zit het met ongelukken op de werkvloer tussen 19 juni en 1 juli? (NB: Ik zal goe
Bedankt!
Mijn vraag is dus als volgt - klopt het dan dat ik het nieuwe contract vanaf 19 juni ipv 1 juli moet laten ingaan? En ik hoef dan niet dubbele belasting te betalen? En hoe zit het met ongelukken op de werkvloer tussen 19 juni en 1 juli? (NB: Ik zal goe
Bedankt!