Is tv soms versleten

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANNINKA
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 14-06-2023
Heb het gevoel dat mijn tv stuk gaat. Het beeld is niet meer scherp en er zit dikwijls een blauwe schijn op
Graag wat uitleg aub, is dit een teken van slijtage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hoe is alles verbonden? Heb je de stekkers al goed aangedrukt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
Als dit alle informatie is die je erover kan geven, dan gok ik inderdaad dat het tijd is voor een nieuwe. Hier kan je een mooie uitzoeken: categorie: Televisies

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Heb je al eens geprobeerd de dikke stoflaag van het schermgedeelte te halen? Dat heet ook wel schoonmaken ;)

Nee grapje, meer info. Model, type, leeftijd, wat gebeurt er precies en wanneer. Zijn er dingen waardoor het tijdelijk beter/erger is etc. Wat heb je zelf al gevonden/gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Begin eens met delen welke TV het is, foto's van de symptomen, en wat meer informatie zoal wat is aangesloten en hoe lang je 'm al hebt.

We kunnen weinig uitleg geven als je geen informatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.

Post je topic dan ook in het juiste subforum, Televisies, projectors & mediaspelers want dit subforum gaat over computerschermen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.