Toon posts:

Welke WAP aanbieder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds anderhalve maand een Samsung SGH-A300 met een KPN Hi-Profile 120/60 abbo.
Nu had ik van de week een topicje over WAP instellingen want dat wilde ik wel eens proberen alleen toen zei iemand van neem geen M-info (KPN) want die kost je alleen maar geld.

Maakt het nu uit welke WAP aanbieder je neemt?
Zo ja welke raden jullie mij aan want ik wil ook wel eens dat WAP proberen.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Nee, hte maakt niks uit. Het blijft gewoon over het netwerk van de KPN lopen dus je betaald die kosten gewoon.

Maar als ik jou was zou ik geen wap instellen je gebruikt het nooit, de kosten zijn vrij hoog en er is niks op te zien (alleen m-bankieren is handig.....(voor het saldo)).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 08:38 schreef sigma01 het volgende:
Nee, hte maakt niks uit. Het blijft gewoon over het netwerk van de KPN lopen dus je betaald die kosten gewoon.

Maar als ik jou was zou ik geen wap instellen je gebruikt het nooit, de kosten zijn vrij hoog en er is niks op te zien (alleen m-bankieren is handig.....(voor het saldo)).
Maar volgens KPN gaat het WAPPEN gewoon van men belminuten af. Totdat ik natuurlijk over mijn belminuten kom ;(

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Precies

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

tja anders had je tutchtone kunnen nemen die zitten namelijk onder het tarief :+ lokaal tarief :)

Verwijderd

Met dutchtone allin 180 betaal ik altijd een kwartje per minuut om te wappen, via hun gateway. Kost dus niet veel, maar ik doe er niets mee ;) (Behalve zo nu en dan ff mail checken in de bus ofzo, maar dan ben ik weer een kwartier bezig om login/pass in te tiepen :P)

Verwijderd

Waarom blijft iedereen erbij dat WAP nutteloos is? Ik gebruik er zeer regelmatig, vooral tijdens het werk, voor het laatste sportnieuws, treinvertragingen. Voor school: inschrijven tentamens, opvragen resultaten, menu restaurant, email leze, binnenkort ook email sturen, roosterweizigingen.

Je moet alleen ff een paar goeie sites weten. En dat M-info is best te omzeilin, ik heb hier een speciaal inbelnummer zodat het een stuk goedkoper is in de piek :P

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:00 schreef MREn het volgende:

Je moet alleen ff een paar goeie sites weten. En dat M-info is best te omzeilin, ik heb hier een speciaal inbelnummer zodat het een stuk goedkoper is in de piek :P
hmmz mag ik dat weten :+ bel je dan lokaal in ofwat.. want t blijft dan toch vrij duur ? :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:36 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz mag ik dat weten :+ bel je dan lokaal in ofwat.. want t blijft dan toch vrij duur ? :)
Intern nummer van de Universiteit, binnen closed user group = 15/ct min piek&dal ipv 30 pike en 15 dal :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:01 schreef MREn het volgende:

[..]

Intern nummer van de Universiteit, binnen closed user group = 15/ct min piek&dal ipv 30 pike en 15 dal :)
ow die kun je dus niet geven :+

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Als je xs4all hebt, kun je ook via hun wappen met je normale internetaccount :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm ;( het WAPPEN gaat bij KPN dus niet van je belminuten af :(

De kosten voor het gebruik van M-Info worden apart op uw nota vermeld, onder de categorieen 'M-info diensten' (voor de informatie-diensten waarvoor kosten in rekening worden gebracht) en 'M-info inbellen'.

Das dus weer lekker duur |:(.

M-Info

Verwijderd

Er zijn andere providers. Als je die kiest kan je als het goed is wel wappen via je belminuten. Weet zo snel niet welke, heeft een half jaar geleden oit eens in de krant gestaan.

[edit]
www.tutch.nl

Dat wassem :P
Pagina: 1