Whatsapp chat zoek oude nummers nog zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone93
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 06-08-2023
Hoi allemaal, als je op de iphone als bij chats op zoek klik en een nummer of woord zoek en naar beneden scroll dan komen al je oude telefoonnummer contacten nog tevoorschijn die ik allang verwijderd heb al jaren. Weet iemand hoe je dit verwijder? Ik kom er niet uit. Zie bijlage (nummers even vervaagd).

Alvast bedankt!
Groetjes SimoneAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Etozfe8-9I9s_2yuxv6ojjfdoNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6bDhfE7ED1bDHMd5snsGR2NV.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Deze zoekopdracht laat je oude conversaties zien, als jij in je contactenlijst de gegevens van een contact weghaald dan is daarmee alleen de koppeling tussen het nummer en andere gegevens in jouw contactenlijst weg. Dat doet niets met je oude chats in een app als Whatsapp.
Zie verder de help-pagina van Whatsapp: https://faq.whatsapp.com/...nl_NL&cms_platform=iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone93
Maar kan je dit wel verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Dan moet je dus de conversatie ook verwijderen. Dan verdwijnt ie uit de lijst van Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone93
Nee ik heb al jaren geen contant met deze nummers meer ik heb ook geen gesprek met hun dus kan de conversatie ook niet verwijderen. Maar de nummers blijven er staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat krijg je te zien wanneer je klikt op het I-tje aan de rechterkant?

Mogelijk moet je dus de contacten even toevoegen, dan de gesprekken verwijderen en daarna de contacten pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:15

P_Tingen

omdat het KAN

Als je in je Whatsapp kijkt, kun je dan een chat met bv "Anouk" terugvinden?
Zo ja, verwijder dan daar die chat eens

[ Voor 11% gewijzigd door P_Tingen op 15-06-2023 11:24 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone93
Ik heb bij whatsapp op de zoekbalk: A gedaan en dan komen alle mensen die een a in hun naam hebben die ik ooit in mijn whatsapp/telefoon contacten lijst had. Maar ook mensen die ik jaren geleden had en nooit meer een gesprek mee heb gehad. Maar die nummers blijven er dus allemaal staan die ik ooit in mijn lijst heb gehad maar allang verwijderd heb. Dus ik kan ook geen gesprek verwijderen want dat heb ik niet met hun😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Ik heb even gekeken of ik dit kan reproduceren. Als ik in Whatsapp in de zoekbalk (bij Chats) bijvoorbeeld een '6' intyp, dan krijg ik meteen een lange lijst resultaten met onderaan alle telefoonnummers waar een 6 in zit (best veel dus), ook al heb ik daar nooit een conversatie mee gestart. Daar zitten ongetwijfeld nummers tussen die wellicht niet meer in mijn contactenlijst staan. Geen idee, ik heb ze niet allemaal gecontroleerd.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat je Whatsapp toegang hebt gegeven tot je contacten, het lijkt er op dat WA hier een soort 'schaduw'lijst van bijhoud waar ook nog oude nummers in voorkomen. Of je dat kan verwijderen? Geen idee, ik ben bang dat je dan terechtkomt in de uitdaging om Meta (het moederbedrijf van WA en Facebook) iets weg te laten gooien. Waarschijnlijk gaat dat niet mogelijk zijn zonder je volledige WA account weg te gooien en opnieuw te beginnen. Dus vraag je af hoeveel last je ervan hebt en hoeveel moeite je er in wilt steken. Ik denk ook dat je deze vraag beter bij de WA helpdesk (voor zover bereikbaar) neer kan leggen.
Pagina: 1