Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ondertussen gaat mijn bak al 8 jaar zonder upgrades en begint die toch wel niet meer mee te kunnen. Ik zoek daarom een nieuw systeem wat de huidige games kan draaien op 4k en wat future-proof is. Alles op ultra kunnen draaien is absoluut niet nodig voor me.
Verder zou ik hem gebruiken voor de normale dagdagelijkse zaken. Geen videobewerking en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro voor enkel de bak. Randapparatuur heb ik nog.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zeker of ik het volgende nog kan hergebruiken:
- Voeding: Antec HCG-900
- CPU koeling: Scythe ninja 2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord (inclusief wifi en bluetooth is mooi meegenomen)
- CPU
- RAM
- Behuizing
- Opslag (500GB-1TB) eventueel een snelle schijf voor OS en een tragere voor de rest.
- Optioneel: voeding en koeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang-for-buck is mijn topprioriteit. Ik ben niet iemand die snel zal upgraden aangezien ultra graphics me niet uitmaken. Ik volg de laatste technologie trends al jaren niet meer dus ben op zoek naar jullie advies:)
Ook zou ik graag weten of ik mijn voeding en cooling nog kan hergebruiken, indien ja, kan ik dat budget gebruiken voor duurdere componenten.
Bedankt!
Ondertussen gaat mijn bak al 8 jaar zonder upgrades en begint die toch wel niet meer mee te kunnen. Ik zoek daarom een nieuw systeem wat de huidige games kan draaien op 4k en wat future-proof is. Alles op ultra kunnen draaien is absoluut niet nodig voor me.
Verder zou ik hem gebruiken voor de normale dagdagelijkse zaken. Geen videobewerking en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro voor enkel de bak. Randapparatuur heb ik nog.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zeker of ik het volgende nog kan hergebruiken:
- Voeding: Antec HCG-900
- CPU koeling: Scythe ninja 2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord (inclusief wifi en bluetooth is mooi meegenomen)
- CPU
- RAM
- Behuizing
- Opslag (500GB-1TB) eventueel een snelle schijf voor OS en een tragere voor de rest.
- Optioneel: voeding en koeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang-for-buck is mijn topprioriteit. Ik ben niet iemand die snel zal upgraden aangezien ultra graphics me niet uitmaken. Ik volg de laatste technologie trends al jaren niet meer dus ben op zoek naar jullie advies:)
Ook zou ik graag weten of ik mijn voeding en cooling nog kan hergebruiken, indien ja, kan ik dat budget gebruiken voor duurdere componenten.
Bedankt!