Ik zoek een?
48 tot 50 inch TV voor onder overkapping. Er zal nooit direct zonlicht komen op de TV.
Het betreft dus een extra TV voor een aantal maanden per jaar, vandaar ook het beperkte budget. Ik wil wel graag een zo goed mogelijke keuze maken binnen dit budget, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat is je budget?
€500 - €750
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV zal met name gebruikt gaan worden voor het kijken van sport (met name voetbal & F1).
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb de laatste dagen zelf wat research gedaan, alleen het overzicht inmiddels volledig kwijt geraakt
. Paar keer op het punt gestaan om de Philips 50PUS8807 Ambilight te bestellen (mede op aanraden van HelloTV), maar lees hier erg wisselende verhalen over. Ik heb tig modellen inmiddels bekeken maar kom maar niet tot een keuze.
De modellen die ik nu een beetje op het oog heb:
Samsung QE50QN90A
LG 50QNED826QB
Sony Bravia KD-50X89J
Philips 50PUS8807 Ambilight
Welke vragen heb je hier nog over?
Nog een aantal zaken die belangrijk meewegen in mijn zoektocht:
Hoge (in ieder geval voldoende voor buiten) helderheid
Redelijk tot goede kijkhoek
Ik hoop dat ik met wat advies eindelijk een keuze kan maken
48 tot 50 inch TV voor onder overkapping. Er zal nooit direct zonlicht komen op de TV.
Het betreft dus een extra TV voor een aantal maanden per jaar, vandaar ook het beperkte budget. Ik wil wel graag een zo goed mogelijke keuze maken binnen dit budget, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat is je budget?
€500 - €750
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV zal met name gebruikt gaan worden voor het kijken van sport (met name voetbal & F1).
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb de laatste dagen zelf wat research gedaan, alleen het overzicht inmiddels volledig kwijt geraakt
De modellen die ik nu een beetje op het oog heb:
Samsung QE50QN90A
LG 50QNED826QB
Sony Bravia KD-50X89J
Philips 50PUS8807 Ambilight
Welke vragen heb je hier nog over?
Nog een aantal zaken die belangrijk meewegen in mijn zoektocht:
Hoge (in ieder geval voldoende voor buiten) helderheid
Redelijk tot goede kijkhoek
Ik hoop dat ik met wat advies eindelijk een keuze kan maken
[ Voor 15% gewijzigd door Seann94 op 13-06-2023 16:13 ]