Toon posts:

Mobo doorgefikt door Silverado Koeler???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topic zegt het al...m'n mobo is dood. Hij maakt meer geluid dan m'n koeler (hij knettert). Is het toeval dat hij kapot is, of zou het kunnen dat ie de twee fans van de silverado niet kon trekken op 12V? Ik was gewoon aan het internetten toe opeens alles uitviel...sinsdien doet ie geen ruk meer (behalve knetteren)

Iemand een soortgelijke ervaring? En wat denken jullie zou het door de silverado koeler kunnen komen?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:04
oh oh... je mobo maakt waarschijnlijk ergens contact met je case! Kortsluiting dus... die kun je waarschijnlijk wel wegkijlen nou.

Verwijderd

Nee die van mij werkt nog prima. :)
Duron800@920 met epox 8k7a. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 23:33 schreef Un4GiveN het volgende:
oh oh... je mobo maakt waarschijnlijk ergens contact met je case! Kortsluiting dus... die kun je waarschijnlijk wel wegkijlen nou.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar. Ik heb alles netjes gemonteerd en heb die plakken kurk die meegeleverd worden ook onder m'n mobo geplakt om resonantie te voorkomen. Knappe mobo die dan nog contact maakt. Maar goed 't is toch garantie werk. Maar voorkomen is beter dan genezen zeg ik altijd maar en ik wil het geen tweede keer hebben.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad.... Het lag bij mij aan mijn voeding,.. die was gewoon doorgebrand... Zo'n goedkope 300 watter van de computerland... laten vervangen ,.. nu geen probleem meer... BTW.. mijn silverado loopt op 8 volt...

Verwijderd

Topicstarter
De voeding is nog in orde, ik heb een andere mobo eraan gehangen en die werkt gewoon. Het is trouwens een 300W voeding uit een AOpen HX8 kast lijkt me ruim voldoende.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik denk dat je beter je beter je cooler op een molex kan zetten :)

en dan je video op je fan aansliuiting..

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een verloop stekkertje te kopen en die tussen m'n molex en de 3 pin aansluiting van de silverado koeler te hangen?

Ah ik heb het al gevonden. Ik ga er maar ff 2 kopen.
Pagina: 1