Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:51
Ik heb een aantal HP printers staan, waaronder een HP404. Deze hebben een slaap stand en een Auto Off, beide kun je instellen maar niet uitzetten, dit heeft volgens mij te maken met Europese Energie regels, maar dit weet ik niet zeker.

Bij Auto Off gaat de Printer na 8 uur (maximale tijd) zodanig in slaap dat een print opdracht de printer niet uit slaap helpt, je moet de printer dan uit/aan zetten.

Oplossing is lastig, ik moet gebruikers vertellen de printer 's avonds uit te doen en 's ochtends aan |:(

Tot zover is het mij allemaal duidelijk, maar wat ik niet snap is dat dit 'opeens' actief is. De Firmware is in maart voor het laatst gedaan, de printer controleert zelf niet op updates, maar ik heb er pas sinds deze week last van en ook nog niet niet bij alle printers.

Waarom heb ik er pas sinds deze week last van?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik heb geen idee wat die auto-off/auto-on precies behelst, maar "auto-on" staat niet voor niets in de specificaties, ik zou daar meer over gaan zoeken.

Verder zie ik in de specificaties staan dat de printer wake-on-lan ondersteunt. Dat betekent dus dat je een wake-on-lan pakketje vanaf je computers naar de printer moet kunnen sturen. Ik zou daar eens in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:51
Auto on staat in de specs, maar niet in de settings van de webinterface. Er staat ook niets zinnigs in de specs, alleen dat het energie bespaart. WoL ga ik induiken, dank.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:15
Om welke van deze drie gaat het?

categorie: Printers

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb