Ben/Libertel

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik wil een prepay telefoon kopen, die ik vooral zal gebruiken in en tussen Goes(Zeeland) en Leiden (Zuid-Holland).

Mijn vragen zijn:

* Weet iemand hoe het zit met het bereik van Ben/Libertel in en tussen Goes en Leiden?
* Hoe zit het met beide klantenservices?

Ik heb trouwens nog wat gezocht in de search, alleen je kunt niet zoeken naar het woord 'Ben' en als je naar netwerk zoekt krijg je vrijwel alleen topics over computernetwerken, omdat internet en telefonie in hetzelfde forum zitten. Misschien een tip voor Arjen (toch?) om te verbeteren? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Leiden is prima (en geen klantenservice nodig) met Libertel

Verwijderd

ik zou persoonlijk nooit Ben/D*?Telfort nemen, ik zie veel te veel mensen die daar problemen mee hebben.

/me vind het wel lachen als die lui in de trein 10 keer hun verbinding kwijtraken :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 02 september 2001 23:24 schreef MREn het volgende:
ik zou persoonlijk nooit Ben/D*?Telfort nemen, ik zie veel te veel mensen die daar problemen mee hebben.

/me vind het wel lachen als die lui in de trein 10 keer hun verbinding kwijtraken :)
* JvS vindt het wel lachen als die studenten weer een rekening van meer dan 100 gulden krijgen elke maand, omdat ze het zo belangrijk vinden dat ze twee keer in de week in de trein kunnen bellen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

KPN RULEZZZ
nooi problemen mee gehad(trein/bus oid)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Bedankt voor je reply hoor, maar ik wilde eigenlijk alleen iets van Ben/Libertel weten. :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Libertel is opzich best goed, goede klantenservice, over het algemeen goed bereik.

Maar neem er geen mitsubishi trium astral bij, want dan heb je een klote-verbinding. (heb die kombo zelf ook gehad..)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Het voordeel van Ben is dat ze hele goed/goedkope pre-pay telefoons hebben. (tip: neem de Philips Ozeo met wap en voicedail, 130gram=F143,--). Met hun bereik heb ik nooit problemen (regio Tilburg).
Met libertel heb ik geen ervaring maar ik hoor wel dat het goed is.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Over Ben ik nog al vaak negatieve dingen, maar ik zelf heb een tel-fort prepaid en mijn moeder een abonnement, en we hebben nooit problemen ermee.

Verwijderd

Volgens de Consumentenbond scheelt het voor een weinigbeller maandelijks 30 ct in het voordeel van Ben. Dus dan kies je automatisch voor Libertel:

Aanbieder, abonnement kosten per maand
1. Ben vrij (p/d) 7,70
2. Telfort Pak&Bel prepaid p/d 7,90
3. Libertel Izi p/d 8,00
4. Dutchtone prepaid extra 8,00
5. Dutchtone prepaid p/d 8,20
6. Hi prepay p/d 8,40
7. Ben vrij (standaard) 9,90
8. Dutchtone prepaid 10,00
9. Hi prepay standaard 10,00
10. Telfort Pak & Bel prepaid (standaard) 10,00
11. Libertel Izi standaard 10,10
12. Ben soms (30) 16,50
13. Dutchtone All inn 60 20,00
14. Ben bijzonder 20,30
15. Hi GSM 25,00
16. Flexibel Economy 27,50
17. Telfort Clarity 60 30,00
16. Ben regelmatig (75) 33,10
17. Dutchtone All Inn 120 35,00

(p/d staat voor piek en dal)

• Thrillseeka
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

nah ik heb een ben abonoment op een ericsson t28s. En doet het perfect in de randstad. daarbuiten vaak ook wel. Alleen niet in sixflags althans heel slecht.

btw ik heb een rekening van ongeveer 250 to 500 in de maand.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

neem lekker libtel beste netwerk van NL dus nooit problemen mee :+ :)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Heb Libertel genomen (met Nokia 3310... ok niet origineel nee :+), want Ben scheen echt een kut bereik te hebben in Leiden. Nog bedankt voor de replies.

Mijn foto's op Flickr.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

klantenservice van Ben schijnt in ieder geval goed te zijn (pas geleden uitgeroepen tot beste van ned. geloof ik)
maar qua bereik kun je beter Libertel nemen

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 15:35 schreef mafiasven het volgende:
neem lekker libtel beste netwerk van NL dus nooit problemen mee :+ :)
Libertel komt toch echt achter KPN hoor qua netwerk :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 01:11 schreef MREn het volgende:

[..]

Libertel komt toch echt achter KPN hoor qua netwerk :Y)
haal jij nou 2 dingen doormekaar of ik :+
tis iig 1 van de 2 , heb zelf ook kpn maar libertel en kpn schelen niet zoveel :)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik hoorde van veel mensen dat in de regio Goes KPN slecht bereik had, dus die viel al af.

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

/me woont in leiden Merenwijk en heb prima ontvangs met BEN

en het is goedkoper maar als je tussen leiden en warmond in de buurt bent dan heb je geen ontvangst meer dus
neem libertel
Pagina: 1