It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Iemand verder nog suggesties
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
1
2
3
4
| marcelm@something marcelm$ dlocate as86 bin86: /usr/bin/as86 bin86: /usr/share/doc/bin86/examples/as86_encap bin86: /usr/share/man/man1/as86.1.gz |
Hier (in Debian) heet de package 'bin86'. Misschien is dat in Redhat ook zo?
Verwijderd
YupzOp maandag 03 september 2001 00:05 schreef deadinspace het volgende:
code:
1 2 3 4 marcelm@something marcelm$ dlocate as86 bin86: /usr/bin/as86 bin86: /usr/share/doc/bin86/examples/as86_encap bin86: /usr/share/man/man1/as86.1.gz
Hier (in Debian) heet de package 'bin86'. Misschien is dat in Redhat ook zo?
Alleen heb ik niet bin86 gebruikt (heb ik niet op cd staan) maar dev86. En het werkt.
Heel erg bedankt en bedankt voor die link www.findrpm.com oid
Verwijderd
www.rpmfind.net
Goed onthouden, want dat is dus een hele makkelijke link als je rpm pakketjes zoekt die je zo 1,2,3 niet op de CD kunt vinden of die er simpelweg niet op staan.
Verwijderd
Verwijderd
Kan wel degelijkOp maandag 03 september 2001 00:37 schreef janjanjanjanjansen het volgende:
En boot die andere machine dan met je nieuwe , onder RH 7.1 gecompileerde, kernel ? Lijkt me sterk ...
Hoezo ? Ik doe niet anders hier. Een kernel compile gaat heel wat sneller op een K6-2 500 met 400 MB intern als op een P1 met 32 MB.En boot die andere machine dan met je nieuwe , onder RH 7.1 gecompileerde, kernel ? Lijkt me sterk ...
Geen reden waarom de kernel niet zou booten, tenzij je een kernel compiled voor de verkeerde i386 familie.
Wrom nie? Kan makkelijk, zolang je de kernel maar goed compiled (niet voor pIII compilen als je een 386 hebt, en de juiste opties/drivers, enz)Op maandag 03 september 2001 00:37 schreef janjanjanjanjansen het volgende:
En boot die andere machine dan met je nieuwe , onder RH 7.1 gecompileerde, kernel ? Lijkt me sterk ...
Verwijderd
ghehe, dat werkt met een lokale compilatie ook nietOp maandag 03 september 2001 00:40 schreef igmar het volgende:
Geen reden waarom de kernel niet zou booten, tenzij je een kernel compiled voor de verkeerde i386 familie.
Getuige de topics die hier regelmatig voorbij kommen van mensen die vergeten de kernel (fantsoenlijk) te configureren, voordat ze hem gaan compileren.
Hmmz... ext2 als module is leuk, of IDE als moduleOp maandag 03 september 2001 00:42 schreef nelske het volgende:
Getuige de topics die hier regelmatig voorbij kommen van mensen die vergeten de kernel (fantsoenlijk) te configureren, voordat ze hem gaan compileren.
* deadinspace heeft laatst nog kernels gebakken met ext2 als module en ide-disk als module, maar die werkten gewoon
Verwijderd
/me zat laatst een kernel te compileren via SSH (pentium) en was in de veronderstelling dat hij op de andere server bezig was (pentiumII)
* deadinspace heeft wel eens gekernelbakt (2.2.18) op een 486 met 16 meg
Verwijderd
Ja okee, dat heb ik ook wel gedaan, maar hetgeen ik dus deed kan dus nietOp maandag 03 september 2001 01:14 schreef deadinspace het volgende:
hehe, och...
* deadinspace heeft wel eens gekernelbakt (2.2.18) op een 486 met 16 meg
Als je een kernel bakt voor een pentiumII op een pentium, dan blijft hij aardig dood. En ikke maar niet snappen, waaom dat ding niet online kwam
Maar het werkt niet. Ik heb dus als laatste maken bzdisk gedaan.
Dan maakt ie een opstart flop, die in mijn andere pc gedaan en dat werkt daar niet. Dus ik denk dat ik zo maar even op de andere pc (Pentium 233MMX + MB) een kernel probeer te bakken, maar dan krijg je zo'n rotzooi. Dat is nm een pc met zo min mogelijk erop, alleen de belangrijke dingen. Maar goed ik probeer wel eventjes.
Als ik die diskette er in doe zegt ie:
Warning: unable to open a initial console
Kernel panic: NO init found. Try passing init= option to kernel.
Owja, of mijn HD met pentium-kernel in een 486 hangenOp maandag 03 september 2001 01:21 schreef nelske het volgende:
Ja okee, dat heb ik ook wel gedaan, maar hetgeen ik dus deed kan dus niet
Als je een kernel bakt voor een pentiumII op een pentium, dan blijft hij aardig dood. En ikke maar niet snappen, waaom dat ding niet online kwam![]()
Mja, je moet wel een (g)libc (en modutils, en ppp) hebben die tegen een 2.4 kernel kunnen als je een 2.4 kernel erop gooit, en idem voor 2.2, enz... Maar verder zou het gewoon moeten kunnen.Op maandag 03 september 2001 01:28 schreef janjanjanjanjansen het volgende:
Geen last van andere gcc en of glibc versies dan ?
Verkeerde root deviceOp maandag 03 september 2001 10:37 schreef asusk7m550 het volgende:
Warning: unable to open a initial console
Kernel panic: NO init found. Try passing init= option to kernel.
Nog eens rebooten en dan bij LILO 'root=/dev/hda1' (of wat je root device ook is) opgeven.
Of (op je pII dan maar) de root device parameter in de kernel zelf aanpassen:
Flop trug erin, en
1
| rdev /dev/fd0 /dev/hda1 |
doen (vervang /dev/hda1 door de root device op je pentium I).