Inconsistentie Gebruikersonderzoek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:20

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Mogelijk gepost in het verkeerde deel, maar vond dit nog het meest passende.

In de banner op de Frontpage die gaat over het gebruikersonderzoek zit een fout (of op de website van Happy panel zelf).
Uitnodiging gebruikerstest in Amsterdam
We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke gebruikerstest in het centrum van Amsterdam. Voor de test zoeken we mensen die op zoek zijn naar een nieuwe laptop en regelmatig de Best Buy Guides lezen. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €55,- vergoeding.

Heb je op donderdag 22 juni tijd om mee te doen (tussen 9:30 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!
Als je doorklikt krijg je:
Voor een onderzoek op donderdag 22 juni komt Happy Panel graag in contact met mensen die Tweakers.net graag bezoeken en op zoek zijn naar een nieuwe laptop.

Je doet mee met het onderzoek vanuit het hoofdkantoor van Happy Panel in Amsterdam (tegenover Amsterdam centraal station). Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor jouw deelname ontvang jij EUR 40,- op jouw rekening en natuurlijk een vergoeding voor je reiskosten.

Let op! Je aanmelden betekent niet dat jij automatisch mee kan doen. Wij nemen contact met jou op als jij geselecteerd bent. Jouw gegevens en antwoorden worden eenmalig en alleen voor dit onderzoek gebruikt.
Foutje in de bedragen? [joke]Of word de beloofde vergoeding steeds lager naar mate je verder in het proces komt?[/joke]

@crisp Kun je deze eventueel naar de juiste plek schoppen?

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 12-06-2023 14:51 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb in ieder geval intern even iemand geschopt en hierheen verwezen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
crisp schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:04:
Ik heb in ieder geval intern even iemand geschopt en hierheen verwezen ;)
Ik hoop niet te hard, neem aan dat diegene nog wel moet kunnen zitten om dit op te lossen ;).

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Oeps, dat stond inderdaad niet goed, is nu aangepast naar €40. Bedankt voor het melden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
jelle. schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:11:
Oeps, dat stond inderdaad niet goed, is nu aangepast naar €40. Bedankt voor het melden!
Haha, voor de personen die echt willen gaan hoopte ik dat de prijs van €40,- de verkeerde was.

PS:
Mocht je willen praten over de schop van Crisp dan kun je me altijd een PM sturen of naar jullie interne vertrouwenspersoon gaan. Sterkte in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

jdh009 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:21:
[...]

PS:
Mocht je willen praten over de schop van Crisp dan kun je me altijd een PM sturen of naar jullie interne vertrouwenspersoon gaan. Sterkte in ieder geval.
offtopic:
ik schop niet zo hard; als ik ga stompen dan moet je je zorgen gaan maken ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1