Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
SOms gebeurt het spontaan (ook bij Gateway NBs)
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
www.the-ctrl-alt-del.com bij "busted hardware"
Maar ik denk dat ze misschien wel moeilijk gaan doen dat ze bijvoorbeeld denken dat je hem hebt laten vallen of zo iets...
Verwijderd
Dell doet niet moeilijk over kappotte hardware ...
Ik had kapotte video kaart (zelf gemolt door monitor eruit te rukken toen ie nog aan stond) en support gebelt (wel 10 minz wachten maarja...) probleem uitgelegt, afspraak gemaakt en monteur uit A'dam kwam naar Middelburg (in Zeeland!) toe om 1 kaartje te vervangen!, hij zette pc aan, zach dat beeld roze was en hoppa, andere kaart erin, handje geven en goede morgen!
Verwijderd
Grtzzzz,
Peter
Verwijderd
Thank youOp zondag 02 september 2001 23:36 schreef virtual het volgende:
/me agrees with pjot
is dat die service lijn??Op zondag 02 september 2001 23:30 schreef virtual het volgende:
Nee,
Ik had kapotte video kaart (zelf gemolt door monitor eruit te rukken toen ie nog aan stond) en support gebelt (wel 10 minz wachten maarja...) probleem uitgelegt, afspraak gemaakt en monteur uit A'dam kwam naar Middelburg (in Zeeland!) toe om 1 kaartje te vervangen!, hij zette pc aan, zach dat beeld roze was en hoppa, andere kaart erin, handje geven en goede morgen!
ik heb daar laatst 30 min aagehangen zonder ook maar iemand te horen hebben gehad
btw die adapter zit altijd in het voorvakje.
SHIT, ik bedenk me nu ik heb hem de hele avond ofzow tegen iets aangezet gvd dus adapter is sekers tegen de klep aan geduwd in het voorvak.
ik heb het wel eens (en meer dan eens ook) meegemaakt. Wij hebben op het bedrijf waar ik voor werk alleen maar dell laptops. dit is een probleem dat je zo af en toe meemaakt. je moet gewoon dell bellen en ze vervangen het lcd direct. (de eerste vraagen die ze stellen is:Op zondag 02 september 2001 23:11 schreef ReseTTim het volgende:
kheb sinds 3 maanden ong. deze Dell Inspirion 4000. hij beviel me erg goed totdat ik dit meemaakte. ik heb deze fotoz gemaakt op me laptop via me monitor dus de videokaart is niet kapot. kheb garantie dus ik neem aan dat het niet zon probleem is want als ik zow kijk zijn er meer dan 12 pixels kapot, dus lijkt mij dat ik een nieuwe beeldscherm krijg.
nu is mijn vraag wie heeft dit ook al es mee gemaakt. en wat denken jullie waardoor dit gebeurt zow kunnuh zijn?
- wat is je serie nummer
- wat is het probleem
- werkt het nog wel als je een externe beeldscherm eraan hangt.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
het werkt nog als ik een externe beeldscherm eraan hang dus ik denk echt dat het aan het scherm ligt. kheb namelijk fotoz gemaakt met de laptopOp zondag 02 september 2001 23:41 schreef stappel_ het volgende:
[..]
ik heb het wel eens (en meer dan eens ook) meegemaakt. Wij hebben op het bedrijf waar ik voor werk alleen maar dell laptops. dit is een probleem dat je zo af en toe meemaakt. je moet gewoon dell bellen en ze vervangen het lcd direct. (de eerste vraagen die ze stellen is:
- wat is je serie nummer
- wat is het probleem
- werkt het nog wel als je een externe beeldscherm eraan hangt.
Bij mij werd het verholpen door flinke tikken met je vinger tegen de randen van het scherm geven.. misschien helpt het ook bij jou.. bij mijn oom trouwens ook
werkt nietOp maandag 03 september 2001 00:47 schreef Krypt het volgende:
Hmm. bekend euvel bij mij... Had ik last van met mijn oude compaq laptopje... en bij een toshiba van mijn oom..
Bij mij werd het verholpen door flinke tikken met je vinger tegen de randen van het scherm geven.. misschien helpt het ook bij jou.. bij mijn oom trouwens ook
Ik mis hem nu al
Zelfs zouden ze vrijdag al kunnen langskomen...
Overigens heeft de Inspiron reeks 1 jaar ophaalgarantie, terwijl de Latitude reeks 3 jaar onsite heeft. Maar ja, daar betaal je ook iets meer voor.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Als 'm onder garantie is, dan moet je je bij Dell zeker geen zorgen over maken! Zij hebben een uitstekende service (veruit de beste die ik tot nog toe heb meegemaakt!!).Maar ik denk dat ze misschien wel moeilijk gaan doen dat ze bijvoorbeeld denken dat je hem hebt laten vallen of zo iets...
En als het een fabricagefout betreft, dan herstellen ze zelfs zonder problemen buiten de garantieperiode, zelfs als je geen factuur hebt (mijn notebook had fabricage fout en ik had 'm 2de hands gekocht; no problemo! binnen de week was die terug met zaken hersteld die niet eens binnen garantie vallen).
Het probleem ligt wellicht aan de bekabeling. Als het aan de pixels lag, dan zouden die knalwit gekleurd worden (een van de nadelen van TFT's t.o.v. CRT's). Wat het precies is weet ik niet... Maakt ook niet uit he, ze herstellen dat zonder vragen te stellen!
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Ter vergelijk.Op zondag 02 september 2001 23:30 schreef virtual het volgende:
Nee,
Kennis koopt nieuwe Compaq pc ter waarde van 5000 gulden.
Na 1 maand begeeft de videokaart het. Het is een behoorlijk all round videokaart ( niets exotisch ). Ik kijk er naar en stel de diagnose.
Bellen compaq, die pas 5 dagen later tijd heeft om een monteur te sturen.
Monteur komt langs, neemt PC mee ( werd ook op gewerkt!).
Toen hebben ze 3 weken zonder PC gezeten, omdat de videokaart uit het buitenland nieuw moest komen.
Uiteindelijk dus 1 maand zonder PC
Ik had hem al verteld dat hij beter Dell kon nemen, maar hij wou Compaq ( klonk bekender ).
Acer kwam bij mij 1 dag na mijn belletje langs, omdat mijn monitor en pc het niet meer deed ( heel vreemd ).
Binnen 5 minuten was de monteur weer weg, en had de geluidskaart vervangen ( heel vreemd.) Klasse!
American Express vraagbaak
* NiGeLaToR agrees with u all too ofzoOp zondag 02 september 2001 23:36 schreef virtual het volgende:
/me agrees with pjot
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik dacht laat ik maar een conservatieve schatting geven, anders geloven ze me hier weer niet.Op dinsdag 04 september 2001 12:45 schreef victorvo het volgende:
Dikke kans dat je hem volgende dinsdag al weer terug hebt. Bij Dell zijn ze redelijk snel.
Zelfs zouden ze vrijdag al kunnen langskomen...
nou je had een goede schatting want ik heb hem nu al en hij doet het perfect.Op vrijdag 07 september 2001 01:57 schreef victorvo het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik maar een conservatieve schatting geven, anders geloven ze me hier weer niet.![]()
![]()
kheb een nieuw scherm gekregen en bios, etc zijn geupdate kortom ben blij
Bij de weg, Tim, puike mods. Heb je ergens ook info over die koffermod staan?
bij guides, vind je een guide how to make een koffermod en bij pc specs vind je alle specs van de pc's en casemods.Op vrijdag 07 september 2001 16:36 schreef victorvo het volgende:
..en weer verlaat een tevreden klant het pand.
Bij de weg, Tim, puike mods. Heb je ergens ook info over die koffermod staan?
btw ben nogsteeds niet helemaal tevreden. ze deden moeilijk over dat ik geen gratiz kadoo kreeg (batterij) omdat ik 2 dagen te vroeg had betaald.