Ik heb een pakket gekregen dat niet voor voor mij is. En geen klein pakket, een 110 liter afvalcontainer. Ik probeer nu PostNL te bereiken, maar dat is verdomd lastig:
Wat ik vooral irritant vind, is dat er een 'asynchrone' manier is om contact te hebben. Je moet in een wachtrij staan voor een chat of telefoongesprek. Het mooie van Twitter is dat je een berichtje stuurt en daarna verder kan waar je mee bezig was. Daarvoor is geen alternatief meer, want ook contact per e-mail bieden ze niet aan.
Jullie nog ideeën om dit PostNL duidelijk te maken?
- Via Twitter zijn ze gestopt met reageren: https://twitter.com/steph...tatus/1667548438936928256
- De chatbot Daan werkt voor geen meter, binnen enkele minuten zit je in cirkels te praten;
- Chatten met een medewerker heb ik diverse keren geprobeerd, maar de verbinding wordt steeds verbroken nadat je een half uur hebt gewacht
- Telefonisch zijn er wachtrijen van > 45 minuten als ik Twitter moet geloven, maar zoveel geduld hebt ik niet
- Email is onmogelijk, ze bieden als enige alternatief 'per brief' aan
Ik ben inmiddels niet meer op zoek naar een oplossing voor dit geval, want ik heb inmiddels enkele uren besteed om contact te krijgen. Maar mochten jullie nog ideeën hebben om PostNL op een ludieke wijze te attenderen op hun belabberde service, dan hoor ik het graag.Deze afvalcontainer is bij mij bezorgd, maar hij is niet voor mij. Helaas is het me niet gelukt om hem te laten bezorgen bij de rechtmatige eigenaar. Hij staat behoorlijk in de weg, dus ik zoek een nieuw baasje bij wie hij niet in de weg staat en die er ook nog iets aan heeft.toon volledige bericht
Het is een prachtige grijze container van het merk Contenur. Heeft altijd binnen gestaan. Een goede verkoper zal zeggen dat 'ie 'm zelf ook heeft, maar ik heb thuis een iets andere. Doet het ook prima, dus deze zal het ook goed doen. Je kunt er 110 liter in kwijt en 106 kilogram aan restafval. Geluidsniveau is volgens het icoontje maximaal 77dB, maar dat is denk ik wel afhankelijk of je drumstokjes of je blote hand gebruikt (zelf niet getest).
De container is nieuw, maar ik heb helaas geen factuur. Zelfs geen pakbon. Ik zal uitleggen hoe het zit. Het begon op een zonnige zaterdag. Ik zou een groot pakket krijgen en dat gebeurde dan ook. Iets groter dan verwacht zelfs. De bezorger plaatste het pakket in mijn garage, ik wenste hem een goed weekend en hij liep weg. Ik had de deur al gesloten toen ik in mijn ooghoek zag dat hij nog een pakket op mijn oprit gooide en wegreed.
Dat laatste pakket was voor mij, maar dat grote pakket in mijn garage is voor iemand in België. Ik heb geen contactgegevens kunnen vinden. Ook PostNL is onbereikbaar. Via Twitter zijn ze gestopt met reageren, aan de telefoon zijn wachtrijen van meer dan 45 minuten, met chatbot Daan praat je binnen twee zinnen in cirkels en chatten met een medewerker is ondanks meerdere pogingen maar één keer gelukt. Dat heeft helaas ook niet tot resultaat geleid. Het enige alternatief dat PostNL biedt om contact op te nemen met de klantenservice is eigenlijk hilarisch: per brief.
De helft van de opbrengst gaat naar een goed doel dat ik samen met de koper zal afstemmen. De andere helft gaat ook naar een goed doel en ik nodig PostNL van harte uit om een goed doel te kiezen. Ik ben benieuwd of ze dan wel reageren.
Wat ik vooral irritant vind, is dat er een 'asynchrone' manier is om contact te hebben. Je moet in een wachtrij staan voor een chat of telefoongesprek. Het mooie van Twitter is dat je een berichtje stuurt en daarna verder kan waar je mee bezig was. Daarvoor is geen alternatief meer, want ook contact per e-mail bieden ze niet aan.
Jullie nog ideeën om dit PostNL duidelijk te maken?
[ Voor 40% gewijzigd door StephanVierkant op 12-06-2023 22:03 ]