Vraag

• Ddm76
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-09-2024
Goedemorgen,

Hopelijk is er hier iemand met het juiste advies. Mijn beneden buren hebben een rga laten aanleggen door een niet gecertificeerd bedrijf… mijn vraag is.. mag de rga op deze wijze aangelegd worden?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfHOtDSOhHkSL2E4CcAqk_usUtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXSBncZLPFnxCCXf3qXxaUtO.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-01 12:39

Sebazzz

3dp

Wat zie ik hier? Wordt de rook naar onder toe afgevoerd? 8)7

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 13:48
Sebazzz schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:57:
Wat zie ik hier? Wordt de rook naar onder toe afgevoerd? 8)7
Ja, want warme lucht zakt toch 8)7

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:17
Een overzichtsshot zou helpen.

En ligt daar nou een deur?

[ Voor 33% gewijzigd door Panzer_V op 12-06-2023 12:58 ]

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:01
Er zit dus een hoek van 45 graden in de afvoer pijp omdat een verticale aanleg niet mogelijk was? Wilden ze de afvoer niet voor je raam laten lopen?

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:11
@Ddm76 Volgens mij weet je het antwoord al. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Die zwarte kap heeft een bepaalde functie en die wordt met deze opbouw ten niet gedaan.

Maar wat is jou belang hierbij? Heb je er last van? In het ergste geval heb je op termijn nieuwe onderburen...

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
chrisborst schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:22:
@Ddm76 Volgens mij weet je het antwoord al. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Die zwarte kap heeft een bepaalde functie en die wordt met deze opbouw ten niet gedaan.

Maar wat is jou belang hierbij? Heb je er last van? In het ergste geval heb je op termijn nieuwe onderburen...
;(
Pagina: 1