Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Hoi,

Ik heb de 2e generatie Apple airpods Pro. Echter zit er nog steeds firmware 4E71 op en lijken ze wat ik ook doe niet te upgraden naar de nieuwste firmware. Alle stappenplannen heb ik al uitgevoerd evenals wachten tot het automatisch gebeurt.

Punt is nu dat ik de airpods ook maar aan 1 apparaat kan binden, want ze schakelen niet automatisch over naar een ander apparaat wat aan m'n Apple account is gebonden.

Erg frustrerend, herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Ik zal een terugkoppeling geven:

Ik heb dus uitgebreid onderzoek gedaan. En alles vergeleken met mijn AirPods PRO 1e gen.
Deze AirPods 2e gen zijn dus nep. Had ze gekregen. Ik zal vertellen hoe schrikbarend echt het lijkt te zijn:

- De AirPods worden herkend in IOS als AirPods. Ook alle opties zijn beschikbaar in het bluetooth model. Siri werkt, noise cancelling werkt. Zelfs find my AirPods werkt!
- De serienummers op de AirPods kloppen met die op de doos. Echter, in IOS zelf blijkt een ander serienummer te zijn weergeven.
- De einddatum garantie is 5 januari 2024 volgens de app. Echter, als je de serienummers invoert zegt Apple dat de garantie is verstreken.

Nu komt het mooie waar ik echt op kan differentiëren:
- Je kunt de siliconen plugs dus niet van de AirPods aftrekken! ze zitten vast gelijmd. Dit kan bij mijn AirPods 1 makkelijk worden verwijderd. Dit is een groot verschil. Er zitten wel verschillende maten bij de neppe AirPods ingebrepen, heel bijzonder.
- De doos is toch mindere kwaliteit zoals de inlay ook is, maar je moet het echt tegen het licht houden om te zien.
- Het lampje is echt felgroen, en dat is dus wat diffuser lichtgroen op de originele AirPods
- De zijkant is normaliter van aluminium (me tde 3 puntjes) van de case, van plastic bij mijn neppe.

Schrikbarend hoe goed ze zijn nagemaakt. Daarom upgraden ze ook niet en switchen ze niet tussen devices. Het is dat mijn vriendin ze op de iPad wilde gebruiken dat we erachter zijn gekomen.