Abit KT7 op 101 FSB = gezeik

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Kan dit bord eigenlijk wel een fsb aan hoger dan 100 mHz ???
Wil mijn Athlon 1 gHz 200 fsb oc-en door de fsb omhoog te gooien maar als ik mijn fdb naar 101 of hoger zet flipt de hele troep en kan ik mijn bios weer resetten :(

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op zondag 02 september 2001 22:44 schreef Da Joker het volgende:
Kan dit bord eigenlijk wel een fsb aan hoger dan 100 mHz ???
Wil mijn Athlon 1 gHz 200 fsb oc-en door de fsb omhoog te gooien maar als ik mijn fdb naar 101 of hoger zet flipt de hele troep en kan ik mijn bios weer resetten :(
heb je de nieuwste bios update al gedaan?

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• Dreamstar
Ja, ik draai nu op 3R final

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Op maandag 03 september 2001 15:36 schreef Da Joker het volgende:
Ja, ik draai nu op 3R final
naar wat ik lees en hoor is die bios niets anders dan problemen.
probeer een andere zou ik zeggen.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Dreamstar
Hij draait tot nu toe prima op het fsb gezeik van mij proc na dan. Maar dat heb ik met elke bios versie die ik heb geprobeerd, daarom vraag ik ook of het uberhaupt wel mogelijk is.

Welke bios versie raad je aan ???

Verwijderd

Misschien heb je wel een stukkie hardware erin zitten dat gewoon er dan gewoon mee kapt?

• Dreamstar
ff kijken
Chaintech Geforce 2 MX 400
SB Live 1024
3Com 905BTX
133 mHz ram

welke zou het dan moeten zijn ???

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Er kunnen altijd wat componenten zijn die kunnen zieken... het MOBO.. kan het allemaal wel aan

btw.. ik draai 102 Mhz FSB ..
er zijn hier ook andere topics over geweest...

Verwijderd

probeer het maar eens met je sb live. kan me herrinneren dat mij dat ook overkomen is, met name (hoe raar het ook klinkt) in combinatie met een via chipset, gaat flippe waar je bijstaat, maaruh, die sb-live heeft ook andere problemen hoor... heb nu een guillemot isis, no problemo & perfect soundje.. alleen de prijs...

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
op mijn kt7 was 107 ook geen probleem en een vriend kreeg hem ook stabiel op de 112. Dit allemaal met 3r revisie van de bios en hele bios zo snel mogelijk getweakt alles op high en turbo settings.

Dat ie stabiel bleef weet ik zeker want ik kan makkelijk een week draaien zonder enkel probleem alleen moet ik dan vaak rebooten om er wat bij te hangen of software te acitveren ofzooi.

Je kan geheugen eens alleen op hostclock zetten en hem dan op 101 booten als ie het dan nog doet is dat het probleem iig niet. Het klinkt raar maar zou net kunnen dat je geheugen geen 134 aankan ofzooi:? . Gewoon een beetje klooien ben ik ook nog mee bezig met mijn nieuwe gare kt7E. Ook 3r revisie bios zh was helemaal bagger.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• Dreamstar
Okee, ik ben dus een beetje achterlijk geweest.
Ik heb continu de optie gebruikt waarbij je alleen je cpu fsb omhoog drukt. Ik heb nu mijn fsb op 101/33 staan en als dram clock 101+33 en dat draait nu prima (sta ff te 3dmarken) dus thnx voor de info
Pagina: 1